Ezo Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Har sokkelløse 3w pærer i instrumentpanelet, den ene pæra hadde gått, så jeg satte like godt inn det første jeg fant som var en 5w pære... Noen som vet om dette kan være farlig? Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gork Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Kanskje ikke så farlig, men det kan bli varmt og skade plast som ligger i nærheten av lyspæra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 5W går bra det! fint å sterkt lys;) Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 5W går bra det! fint å sterkt lys;) Heh, fant fort ut at bensin-målern min lyste nesten dobbelt så bra som resten O_o Tipper jeg bytter ut alle, noen som vet om steder som selger fargede 3/5w sokkelløse pærer? Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 på eldre mercedeser smelter plasten bort til speedometer. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg