_eSOo_ Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 meget bra at damenen er med på lakking :) ikke minst at hu styrer sprøyta .... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 det hadde jeg ikke sagt nei til.. kjøpte meg en airbrush på chlas olson, men har ikke hatt tida til å prøve meg noe særlig enda.. Hvertfall ikke prøv med den spøyta. Den er ubrukelig. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo stine Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Hvertfall ikke prøv med den spøyta.Den er ubrukelig. haha... veit det, men det var det jeg hadde råd til. har noen gode kontakter innenfor Glasurit, så skal høre om de kan få tak i en airbrush fra Sata i fremtiden, men det var dette med penger. etter å ha kjøpt bil til 160 høvdinger tror jeg vi må få orden på økonomien før jeg kan dyrke hobbyene mine igjen.. ;o) Siter - volvo 240, 88 mod. er kanskje gammel og rusjen, men jeg er GLAD i bilen min jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo stine Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Way the go stine! :cheers: Bra det fins flere jenter der ute som ikke e redd for å ta i et tak! ;) jo takk for det. supert med så mangen positive tilbakemeldinger. -noen må jo skille seg ut ifra mengden:blunk: Siter - volvo 240, 88 mod. er kanskje gammel og rusjen, men jeg er GLAD i bilen min jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 lækkert :P jobba en av dokke på vest? for de er vel der den blei lakka.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 hva tar du for en slik jobb locked? ps: oldenstuket, drit i å quote det lengste inlegget her da, siden blir så slitsom! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 lækkert :Pjobba en av dokke på vest? for de er vel der den blei lakka.. vi jobba på vest begge to :p Ral 920 fra glasurit heter fargen, jens så det så.... fin jobb stine, detta greide du fint uten meg... hehe.... eg veit jo ka fargen heite :p poenget va at alle må ikkje ha den dyraste metallic lakken for at det skal sjå bra ut. ta å fjern quote av alle bilda.. hva tar du for en slik jobb locked? Spør PM til volvo stine, eller på sms til nr. i signaturen min.. blir vel litt billigere enn verkstedjobb ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel v Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 jævlig flink kjerring du har;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Supert, jenter som lakkerer er ikke hverdagskost - stå på! Er det kanskje lov å komme med et teknisk spørsmål? Hva bruker man for å vaske pussestøvet av bilen før dere lakkerer? Og hva gjør man for å unngå at støvet på bakken gir lakkstøv? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Rolig nå sailer boys. Jeg har bare mindre bra erfaringer med kvinnelige lakkere. (er vel ingen mannfolk som sier hva dem gjør galt) Så Stine du må nok stå litt mer på enn gutta. Vi får det rett i tryne når det går noe galt. Og en lærer av slikt. Etter min erfaring får dem fleste jentene som jobber i mannsdominerede yrker. Alt for lite rettnings ledning. (utskjelling) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo stine Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Rolig nå sailer boys. Jeg har bare mindre bra erfaringer med kvinnelige lakkere. (er vel ingen mannfolk som sier hva dem gjør galt) Så Stine du må nok stå litt mer på enn gutta. Vi får det rett i tryne når det går noe galt. Og en lærer av slikt. Etter min erfaring får dem fleste jentene som jobber i mannsdominerede yrker. Alt for lite rettnings ledning. (utskjelling) nå syns jeg du er urettferdig! hva er forskjellen på å fortelle jentene at de dreit deg ut i forhold til å fortelle gutta det samme. jeg får jaggu høre det om jeg har driti meg skikkelig ut, det finnes ikke noen silkehansker i mils omkrets der jeg jobber. det kommer an på hvem jenta er, og hvordan hu oppfører seg. Siter - volvo 240, 88 mod. er kanskje gammel og rusjen, men jeg er GLAD i bilen min jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Kvinner er det svakere kjønn (hehehe bare tuller) Nei jeg sier ikke noe om at jenter ikke kan. Jeg sier at mannfolk er ikke flinke til å lære dem opp. Jeg ser det gang på gang på min jobb. Så ta litt egenansvar på opplæringen. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Kvinner er det svakere kjønn (hehehe bare tuller) Nei jeg sier ikke noe om at jenter ikke kan. Jeg sier at mannfolk er ikke flinke til å lære dem opp. Jeg ser det gang på gang på min jobb. Så ta litt egenansvar på opplæringen. Slutt å drit deg ut. Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo stine Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Kvinner er det svakere kjønn (hehehe bare tuller) Nei jeg sier ikke noe om at jenter ikke kan. Jeg sier at mannfolk er ikke flinke til å lære dem opp. Jeg ser det gang på gang på min jobb. Så ta litt egenansvar på opplæringen. greit nok, men da er det like mye begge kjønn sin feil. jeg har møtt mannlige frisører som har gjort en forferdelig jobb! om jenta går rundt og bare tar til seg det som blir sagt og forventer at hun skal lære alt gjennom mannfolka, så er hun naiv. selvfølgelig må man ta ansvar for egen lære, det gjelder da oss alle, uansett kjønn og/eller intelligens. du har ikke mye å gjøre på en arbeidsplass hvis ikke. Siter - volvo 240, 88 mod. er kanskje gammel og rusjen, men jeg er GLAD i bilen min jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
351RS Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Imponerende jobba. Har lakka sjøl, så vet hvor lett det IKKE er. Thumbs up. ;) Siter No subsitute for cubic inches ! Prosjekttråd :Granada 351RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg