Gå til innhold

NikDev`s Bilder fra Jorden Rundt Reise

Ranger emnet

Nikdev

Anbefalte innlegg

Takker, skal få prøvd å få oppdatert snart. Bare må få noen administatorer til å flytte tråden, her skal det jo bare ligge filmer

Er kommet til thailand nå, har mye gobiter på lur:klovn:

Ingen grunn til å holde dem tilbake! ;p

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin tråd :D Mye pene biler utenfor norges grenser ja. Så veldig mye pent i kypros, vet det er veldig mye som er pent i Roma og Australia og ja.

Hvordan var bilene i California da?

Saa Mye fett med digre kromhjul! Har bilder. Kommer naar jeg faar traalost nett igjen, ikke akkurat stabilt i thailand...

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuba er fett, var der i 3 uker for 2-3 år siden. Som å dra tilbake i tid altså. Var sykt fattig osv der, men hadde heller dratt dit og opplevd mer enn og dratt til Spania og slikke sol for å si det sånn! ;) Kos deg, bilder er flott!

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa Mye fett med digre kromhjul! Har bilder. Kommer naar jeg faar traaklost nett igjen, ikke akkurat stabilt i thailand...

Jeg tror du er på samme "tur" som en vennine av meg er på.

Kom hjem fra thailand selv i går etter 2 uker. Planen var å treffe henne, men hun var på ett sted litt langt unna. Hun heter Linn, så hvis du denne historien stemmer så får du hilse. Hils fra Jokke og Per Ø.

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er på samme "tur" som en vennine av meg er på.

Kom hjem fra thailand selv i går etter 2 uker. Planen var å treffe henne, men hun var på ett sted litt langt unna. Hun heter Linn, så hvis du denne historien stemmer så får du hilse. Hils fra Jokke og Per Ø.

Loly du mener? Hun er jeg ute å reiser sammen med ja, Skal hilse!

Australia:

Er Mye Holden og ford`er vi ikke har hjemme, Også villt mye feite picuper av den sorten:

SUC51802.jpg

SUC51782.jpg

SUC51937.jpg

Mhmm:

SUC51816.jpg

SUC51817.jpg

Så også noe sært når vi dro ned Gold Coast:

SUC51872.jpg

SUC51849.jpg

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe bare meg eller består mye av livet i mexico av å cruise rundt på støvete veier i pickupen med tidenes mest avslappe look og ene armen bak huet

*flytte til mexico*

Don`t Do it.... Var fett å se landet, men ikke vurder å flytt dit engang, dårlig levestandard der nede.

Bare se på dassen på en av bussholdeplassene. Vi måtte betale penger får å komme inn på:

SUC51364.jpg

Dette er ikke engang den værste, men dette er ikke akkurat riktig forum å poste bilder av jævlige dasser på...

Når vi først er inne på mexico kan jeg jo legge ut noen fler bilder derifra:

SUC50995.jpg

Krydde av bolbler i mexico, spesielt i Mexico City hvor de ble brukt som taxi`er, coca ed:

SUC51138.jpg

Mhm:

SUC51404.jpg

SUC51245.jpg

Synd det ikke er lov til å ha hjula utenfor skjermene i norge.. Syns det er fetere enn de svære kromhjula vi i den vestlige verdenen bruker.

Fin tråd ja! Mer bilder av Holden? Råe de!

Ble så mange av de at jeg glemte nesten å ta bilder for det var så mange av de..

Digga "Pic up`ene":

SUC51820.jpg

SUC51818.jpg

SUC51939.jpg

Tøft bilde som beviser at GM kan hvis de vil. ;) Hils Fruen.

Takker

Det er bare synd de ikke importeres til Norge....

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde pick upen var fet som faen.

jeg syns begge er fete, både Holden børsa og den i Mexico.

Mer Mexico:

SUC50996.jpg

Fete pic up`s:

SUC51300.jpg

SUC51283.jpg

SUC51341.jpg

Taxi boble:

SUC51005.jpg

Soarer:

SUC51476.jpg

SUC51477.jpg

P.i.m.p.s: