velo Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Vil påstå 200 sugehester kjennes mer brutalt ut en 200 turbohester... Mulig det bare er meg, men:P Kommer jo HELT an på motoren! ONTOPIC: Er interessert i å se filmer av gatebiler med sugemotorer jeg da, noen som har noen flere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Kommer jo HELT an på motoren! ONTOPIC: Er interessert i å se filmer av gatebiler med sugemotorer jeg da, noen som har noen flere? Står en sugemotor i gatevogna mi ;) Har film, men ligger desverre ikke ute på nett. Rødblokk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Det høres ihvertfall mer brutalt ut ofte. Men du har mye mer skyv med 200 turbohester, mer moment som trykker i ryggen... +1 Skal vedde på at turbomotoren med 400+ Nm på mellomregisteret aksellererer en smule bedre enn en sugesak med bare halvparten, gitt lik toppeffekt, giring og vekt. "Area under the curve" heter fenomenet, altså, gjennomsnittlig motoreffekt utviklet under aksellerasjonen. PROTIP: Dreiemoment og effekt er relatérte til hverandre. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Men det er ikke no som er så moro som å kjøre en fint trimmet sugemotor!! Responsen og registeret er helt værst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Skal ikke klage på dét. Hver sin lyst; selv liker jeg begge deler. Skikkelig N/A-bygg er moro og unikt (?), FI er mere lønnsomt (?) (krone per enhet performance). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Skal ikke klage på dét. Hver sin lyst; selv liker jeg begge deler. Skikkelig N/A-bygg er moro og unikt (?), FI er mere lønnsomt (?) (krone per enhet performance). Det spørs jo hva applikasjonen er det. For de som har sett litt på feks. Gatebil Racing sessongen i år har kanskje observert den lille sugemotor Integraen har kjørt røven av alle 4-500hk turbo Audiene. Respons og girutveksling teller like mye eller mer som momemt rundt en bane. Hva gjelder dragracing så blir det noe helt annet. Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Det spørs jo hva applikasjonen er det. For de som har sett litt på feks. Gatebil Racing sessongen i år har kanskje observert den lille sugemotor Integraen har kjørt røven av alle 4-500hk turbo Audiene. Respons og girutveksling teller like mye eller mer som momemt rundt en bane. Hva gjelder dragracing så blir det noe helt annet. Korrekt =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 denne her er og blir sjuk.. og at den disse bilene her går i bilcross i sverige er jo enda værre.. og at folk har råd til det.. når man trimmer en volvo motor så det hørest ut som wankel.. nok preik, er er filmen enjoy! er ikke rare forholda i norge i bc nei.. går mest i sure org volvo motorer,og masse annat jall. lite værsteing motorer,unntatt landsfinalen da:D suge motor hk er ekte hk:D Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 ingen videoer av mandige motorer? http://www.youtube.com/watch?v=tlPsa9-_d9E spol fram til ca et minutt ut i filmen http://video.google.com/videoplay?docid=8222427535022082575&q=chevy+454 http://www.youtube.com/watch?v=rb8f_ufSWLI Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Det spørs jo hva applikasjonen er det. For de som har sett litt på feks. Gatebil Racing sessongen i år har kanskje observert den lille sugemotor Integraen har kjørt røven av alle 4-500hk turbo Audiene. Respons og girutveksling teller like mye eller mer som momemt rundt en bane. Hva gjelder dragracing så blir det noe helt annet. Hva? Finnes det noen annen form for racing enn drag? Men fra spøk til Halvor, jeg satte da ettertrykkelig et spørsmålstegn i parantes etter mine totalt udokumentérte påstander (!), gjorde jeg ikke? *Sjekke* Joda, det gjorde jeg. Denne typen karakterkombinasjon er, iallefall hva gjelder mitt vedkommede, kun en rakere måte å skrive "angående dette emnet gjetter jeg blindt uten noen form for faglig dekning og nevnte uttalelser er med høy odds monumentalt feilaktige og riv, ruskende gale". Men hvor ble det av disse sugemotorene jeg hørte skulle være å finne i denne tråden? Druknet i off-topic? nnnnnnooooooooOOOOOOOOOOO! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaniac Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 sugemotor i særklasse Siter 91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv 84 BMW 320i (solgt) 84 Nissan Cherry GTT (solgt) 82 Volvo 240 tic (pusses opp) 87 Ford Sierra CL (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blåsa Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 4 rotor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Hva? Finnes det noen annen form for racing enn drag? Men fra spøk til Halvor, jeg satte da ettertrykkelig et spørsmålstegn i parantes etter mine totalt udokumentérte påstander (!), gjorde jeg ikke? *Sjekke* Joda, det gjorde jeg. Denne typen karakterkombinasjon er, iallefall hva gjelder mitt vedkommede, kun en rakere måte å skrive "angående dette emnet gjetter jeg blindt uten noen form for faglig dekning og nevnte uttalelser er med høy odds monumentalt feilaktige og riv, ruskende gale". Men hvor ble det av disse sugemotorene jeg hørte skulle være å finne i denne tråden? Druknet i off-topic? nnnnnnooooooooOOOOOOOOOOO! kan ikke du lage egen tråd med turbo og honda motorer da!!!! så kan du få dele din informasjon med folk som har lyst til å kun snakke om turbo vtec osv! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Finnes allerede et lastebillass med sånne tråder. I mellomtiden poster jeg denne Evolution tuna' NSX Type R'en med blant annet individuelle spjeldhus og XTrac sekvensiell girkasse. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokjell Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 http://www.liveleak.com/view?i=768_1172679393 Siter 1997 Carina stv 1996 Corolla Ginza 1984 Land Cruiser 1984 Starlet bakhjulstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.