Gå til innhold

Noen som driver med mondeo-prosjekt her?

HSimpson

Anbefalte innlegg

Hehe :P Jeg har ett prosjekt pågående :P bytting av speilet i frontruta :P Dritten knakk pga frost :P Så nu står biln min på ford og varmes opp slik at det kan byttes. 20 - gjør noe med plast/metall :P Er ikke sikker på hva feste lages av :P

Ford Mondeo Mistral 1.8i

Mazda 929 2.2i SPIKER

Motorhispania RX 50ccm SOLGT

http://www.skittau.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å bygge turbo på en 1.8 Zetec som ska stå i min Mondeo. Har også et Combat kit som skal på. Samt 18" Compomotive. Skal lage meg en prosjekt tråd så snart ting begynner å falle på plass. Er ikke kommet så langt ennå. Koster penger alt.

Der snakker vi skikkelig prosjekt! Blir veldig spennende å følge med på. Jeg vil ha MASSE bilder:blunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Der snakker vi skikkelig prosjekt! Blir veldig spennende å følge med på. Jeg vil ha MASSE bilder:blunk:

Ta turen inn i Galleriet mitt, dette er dog ett gammelt prosjekt, bilen ble solgt for noen år siden..

Tror disse bildene er fra mellom 99 og 02

http://mondeo.bilteknikk.net/Mondeoen

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der hadde du en bra side zetec. Ser ut som om du har jobbet en del med den. Ettersom jeg har forstått, så har du kvittet deg med den, men ønsker å skaffe deg en ny :) Mondeo er kongebil, billige og forholdsvis politlige, i forhold til V.A.G som alle andre driver med i hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte gamle vraket til zetec (nils) og har byttet motor og en mase andre deler, og flere skal byttes etterhver, ny stereo anlegg også skal inn etterhvert -skal til Emma med den bilen. Blir kone bil forresten, skal muligens ha en SoundStream DaVinci eller flere Phoenix Gold i den -ny interior og ny dash med 3 veis front sett + subb bak osv. -først må jeg bytte øvre lagrene til dempetårnene foran :)- mye som er allrede byttet og har mase bilder. Dynamon skal også skremmes opp litt mer. skal lakkeres i samme farge -blå- derfor kjøpte vi den og faktisk :) kombat kit skal modes, osv... bare jeg får tid....babyhmm?

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte gamle vraket til zetec (nils) og har byttet motor og en mase andre deler, og flere skal byttes etterhver, ny stereo anlegg også skal inn etterhvert -skal til Emma med den bilen. Blir kone bil forresten, skal muligens ha en SoundStream DaVinci eller flere Phoenix Gold i den -ny interior og ny dash med 3 veis front sett + subb bak osv. -først må jeg bytte øvre lagrene til dempetårnene foran :)- mye som er allrede byttet og har mase bilder. Dynamon skal også skremmes opp litt mer. skal lakkeres i samme farge -blå- derfor kjøpte vi den og faktisk :) kombat kit skal modes, osv... bare jeg får tid....babyhmm?

-da lager du selvsagt en komplett prosjekt-tråd med mange bilder Matador!!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider