Marvil Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Disse er nå SOLGT! - Mille Miglia Spider - 7x17 ET35 (muligens ET38) med dårlige 205/40R17-dekk (dårlige grunnet feil hjulstilling etter senkesettbytte - dessverre litt kantkjørte og ripete - selges for rundt 2500 evt bud - 4x100, mener senteråpning er 57,1 (sitter vertfall på G3 uten problem) Flere bilder ligger her; http://dev.sparklingblue.net/galleri/index.php Ligger på Gjøvik (Mjøsa/Oppland, ca 2t fra Oslo, 1,5t fra Gardermoen), og bør hentes. Kan evt kjøres litt rundt, avhengig av avtale. Selges grunnet nye felger. Spørsmål/henvendelser tas helst på PM eller epost post@aroneid.com :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Har du noen nærbilder av felgene? Ingen muligheter for å sende? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Kan vel si at felgene er solgt nå. Ligger hvertfall i garasjen min ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 hva ga du for de?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Felger er som sagt solgt og levert til Espen. Takk for hyggelig handel. :) Felgene/dekka var forøvrig i mye bedre stand enn jeg huska. :) Pris får være opp til kjøper om han vil oppgi. Tror vertfall begge bør være fornøyd. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Trodde det var budrunde her jeg Marvil?? Samme det da er du da ihvertfall kvitt felger og dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Han hintet til at han skulle bytte felger, og da var jeg tidlig frampå da jeg trenger felger til sommern. Felgene er i fin stand, dekkene også forsåvidt, selv om jeg tror 1 trengs og byttes hvertfall.. (Regner med at jeg bytter ut 2 dekk da jeg får igjen skattepenger og feriepenger) For min del kan du/dere godt få vite prisen :) 2600,- ga jeg for de, og da møtte Marvil meg på Hamar (midtveis omtrent) Takk for enkel og hyggelig handel:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg