Gå til innhold

Housey: Operasjon golf, 1990 mod Golf 2 GL => GTI M/datasprut

Ranger emnet

Housey

Anbefalte innlegg

de breie gikk på skroten de desverre!

skal ikke modde fangere på noen måte! skal kjøre "original-style" her :) ikke noe slik opphora greier :)

hva slags interiør veit jeg ikke, men frister ikke å beholde det blå interøret som står i ny-golfen .. alt er blått der.. dashbord og stoler og alt.. me don't like!

kompis av meg har noen recaro stoler (samme som Edition stolene) i baja buggy'n sin.. prøver og få kjøpt de av han! .. enkelt og bytte understell og sette dem i golfen!

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

de breie gikk på skroten de desverre!

skal ikke modde fangere på noen måte! skal kjøre "original-style" her :) ikke noe slik opphora greier :)

hva slags interiør veit jeg ikke, men frister ikke å beholde det blå interøret som står i ny-golfen .. alt er blått der.. dashbord og stoler og alt.. me don't like!

kompis av meg har noen recaro stoler (samme som Edition stolene) i baja buggy'n sin.. prøver og få kjøpt de av han! .. enkelt og bytte understell og sette dem i golfen!

Skal stikke på skroten å hente meg breielister, trenger også steinsprut lista på bakskjermen..

Tenkte mer på modding alà plastsveising:)

Finn deg et standard GTI interiør, forsetene er kurante å sitte i, mye bedre en lenestolene som er orginalt. Jeg kjøpte interiør med alt utenom førerstol for ca. 500, da med dørsider, matte osv.. Ble en stor forbedring:)

Du finner vel et sort dashbord på skroten?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. har sveisa igjen antennehullet på toppen av skjermen.. trenger da sparkel der pga litt for mye sliping :)

er det helt ok og bruke biltema metallsparkel på dette?

bruke tynner og vaske rundt og så legge på sparkelen og pusse i vei da dette er tørka?

eller? aldri gjort dette før jeg. så må bare spørra.. dumt å få lakka det, og så blir det helt bajs pga noe jeg gjorde feil

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lite nevneværdig gjort i det siste, men har da sveist igjen antenne hullet på skjermen, og fått sparka litt.. må pusse over nå..

pusse til fingra BLØR er jeg redd!

testa med eksentersliper der jeg hadde sparkla, men det gikk helt på trynet og jeg måtte sparkle opp igjen gitt

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

japp!..

shit happens desverre! men får bare være! har jo et godt utgangspunkt her og da!

alltid hatt lyst til å dille litt karross messig, og nå har jeg jo muligheten da! så takker ikke nei! noe må man jo bruke tiden på! blir arbeidsledig fra og med onsdagen, så får nok en del tid på hånda.. lite med cash da. men det ordner seg! har det meste jeg trenger egentlig :P

skal nok få den til å overgå den blå uten problemer!

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har man herja litt igjen da! fått pussa ferdig ene skjermen og fått på den grunning, brukte sprøyte for å legge grunning, første gangen jeg har brukt lakk-sprøyte gitt :P

ble storfornøyd med sparklinga mi! blei 99% bra :)

slenger inn noen bilder i unormal rekkefølge!

må desverre grunne opp igjen skjermen da vi glemte og sette på vann-avskilleren, så blei litt dråper i lakken gitt :(

her er det før grunning og alt :) ferdig pussa!

DSC_2310.JPG

spraya på litt svart lakk, for å se etter ujevnheter der hvor jeg hadde sparkla, men fant ingen gitt :)

DSC_2320.JPG

her er det ferdig grunna.. men som skrevet, må gjøres opp igjen, men synes det ble bra med tanke på at det var første gang jeg har brukt sprøyte :P

DSC_2322.JPG

DSC_2323.JPG

DSC_2325.JPG

DSC_2331.JPG

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser bra ut detta, fikk ikke kikka no særlig når jeg plutselig dukka opp nedi hos dere :P

Får satse på at neste gang, så får jeg kikka litt mer, og ikke er der i jobbsammenheng!

Få han til å kvitte seg med den alarmen a! :P

alarm i værste er jo bare gull da! selvom det betyr at du må nedi der i ny å ne :P hehe

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alarm i værste er jo bare gull da! selvom det betyr at du må nedi der i ny å ne :P hehe

2 på under 1 time? hehe :D

Men den dekker jo ikke der dere driver uansett :P

Du må si i fra om du vil ha noe hjelp da, hjelper gjærne jeg, kult å lære! :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrint med oppdatteringer på ei stund igjen nå!

har gjort svært lite med golfen! tiden går stortsett med på å rydde på værste!.. er så sinnsykt mye rart der blitt nå!

eneste nye er at jeg har fått meg ny bakrute da! :) bakrute fra en golf GTi :)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider