delodur Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Antar "alle" har fått med seg detta 'zumzum'-uttrykket på Mazda-reklamen. (evt 'sumsum', 'summsumm', 'zummzumm', etc..) Eneste definisjonen på det jeg hittil har hørt er "kjøreglede", evt "Mazda sin kjøreglede". Kan noen komme med en bedre definering av dette "uttrykket", evt rettelse hvis ovennevnte er feil? Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 zoomzoom ;) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Er en tråd om akkurat dette på VAG forumet nå, er kommet mange gode forslag på hva det kan bety hvertfall:Op: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=76913 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 veps i kupèen? he he, eneste jeg fan ut var dette! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 støtter meg til symaskin-teorien: zummm*girskift*zummm.... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Støtter meg til denne jeg Eller kanskje zoom betyr spy på japansk? spy spy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Øh..så "kjøregleden" eller "følelsen av å kjøre en Mazda" (henh. nyere type) læll. Betyr ikke "GT" også noe slikt som "Grand Turissimo" (og GølvsTeppe, jaja), som OGSÅ betyr "Stor Kjøreglede/Turglede"? Nært beslektet uttrykk mener nå jeg. Altså kan vi i fremtiden vente oss "Den helt nye Mazda 6 zoom-zoom", på samme vis som bla bla bla GT. :( Evt; "Den helt nye Mazda 6 hvor gulvteppet føles som en ren glede mot dine såre pailabbe" Så sant som GølvsTeppe-parodien tas med til zoom-zoom.. Gimmick! Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 LOL! Da vil jeg kalle det "følelsen av å irritere andre med å være så snusfornuftig jeg bare kan, kjøre midt i veien og lage kø med min tigerblå hiroshimaknallert".. Jeg har trua på at dette kan stemme ganske bra:lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Jeg har trua på at dette kan stemme ganske bra:lol: Enig! :cheers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg