B230ft Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 jeg sliter ikke med tilgang til oljefilter hvertfall:) er også sant det øyvind nevner om vinkelen.. eneste problemet er at den er litt lenger tror jeg..så det kan være du bør kape av den en cm og to, min eksos henger hvertfall lovlig langt ned.. er andre motorfester på 940, slike hydrauliske drylere, de er nok noe høyere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 jeg sliter ikke med tilgang til oljefilter hvertfall:) er også sant det øyvind nevner om vinkelen.. eneste problemet er at den er litt lenger tror jeg..så det kan være du bør kape av den en cm og to, min eksos henger hvertfall lovlig langt ned.. er andre motorfester på 940, slike hydrauliske drylere, de er nok noe høyere Jeg har hyrdauliske drylere så du kaller det på 740en min, så det er vel ikke no problem i mitt tilfelle :) :P Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg