Gå til innhold

Cadence wildbeast verdt 12.000kr? Pioneer.

Ranger emnet

Potet-R

Anbefalte innlegg

Hei. En kar som prøver og selge meg et u- brukt bilstereoanlegg. Det består av 2x12" cadence wildbeast subber i kasse og en cadence monoblokk. Går ut ifra at monoblokka er stor nok til å drive subbene. Ca pris på detta anlegget?

Er det et bra stereoanlegg i forhold til f.eks Pioneer sine 3000w subber og en passende forsterker, helix 1000.2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken Cadence forsterker er dette? subbene får du jo nye for 8000 nye...det er jo ett sett som spiller greit nåkk, mn ville heller gått for pioneer hadde jeg vert deg...mn for den prisen får du jo ganske mange andre gode merker og...:)

Vw Passat (1993) vraka

Vw Passat stv (1990) vraka

Vw Golf (1986) Vraka

Vw Corrado G60 Turbo (1990)

Volvo s70 (1998)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har ikke noen god begrunnelse, har bare fått troa på pioneer.. har hørt såpass mye posetivt om dem så. har dem selv også, men ikke fått montert enda.

så du synser da altså med andre ord bare:fatality:

om du ikke kan gi dine råd basert på egen erfaringer syns jeg du burde gi F*** i å si noe som helst

back to topic

Alt avhenger av hvilken forsterker som e med i pakken.

WB er utgått av sortimentet til Cadence så det er jo snakk om gamle/brukte elementer så det burde være en bra forsterker skal man forsvare prisen..

WB spiller relativt bra men er glade i effekt for å trives,får de det de vil ha så tror jeg ikke du blir skuffet...

om de er bedre elller dårligere enn Pioneer sine "3000"watts elementer kan jeg ikke si noe om(det ville i såfall kun bli synsing)

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pioneer er bedre
tull..Boss er best! Dette sier jeg kun for at jeg har hørt fra folk at BOSS er bra, har ingen erfaring med det selv. Å si en ting når man har 0 erfaring med motsatt merke, som tråden handler om kan du spare deg for å si noe som helst.

Til Topic: Hvis det er Cadence Z7000 ampen so følger med så har dette en nypris på 15 000,- og ergo er det ikke verdt 12 000,- den dag idag, da dette er noe, som Odd-Helge sier, gått ut på dato, og ute av produksjon. Er dønn sikker på at du får noe som er like bra/bedre til samme pris, også nytt fra forhandler..Ellers lykke til:) Å ja halsen89 jeg har hørt både Pioneer og Cadence WB, både 2x10" og 2x12" samt Z7000 ampen på Cadence..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tull..Boss er best! Dette sier jeg kun for at jeg har hørt fra folk at BOSS er bra, har ingen erfaring med det selv. Å si en ting når man har 0 erfaring med motsatt merke, som tråden handler om kan du spare deg for å si noe som helst.

Til Topic: Hvis det er Cadence Z7000 ampen so følger med så har dette en nypris på 15 000,- og ergo er det ikke verdt 12 000,- den dag idag, da dette er noe, som Odd-Helge sier, gått ut på dato, og ute av produksjon. Er dønn sikker på at du får noe som er like bra/bedre til samme pris, også nytt fra forhandler..Ellers lykke til:) Å ja halsen89 jeg har hørt både Pioneer og Cadence WB, både 2x10" og 2x12" samt Z7000 ampen på Cadence..

" Ha dæ ein fetta?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du synser da altså med andre ord bare:fatality:

om du ikke kan gi dine råd basert på egen erfaringer syns jeg du burde gi F*** i å si noe som helst

Sand in vagina?

Har ikke hørt wildbeasten men har derimot pioneer subbene, som igjen koster rundt 4000 for 2 stk. Vil gå ut ifra at 2 av disse og en god forsterker er billigere/bedre valg en det brukte settet med tanke på pris hvis folk mener WB ligger noenlunde i samme klasse når det gjelder lyd etc.

אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ®

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sand in vagina?

Har ikke hørt wildbeasten men har derimot pioneer subbene, som igjen koster rundt 4000 for 2 stk. Vil gå ut ifra at 2 av disse og en god forsterker er billigere/bedre valg en det brukte settet med tanke på pris hvis folk mener WB ligger noenlunde i samme klasse når det gjelder lyd etc

sand i vagina??

neida mendet høres en smule smertefullt ut...

anyway er selv av den oppfattning at man skal ikke utale seg om ting man ikke har peiling på og med å slenge ut en påstand om at ditt og datt er bedre eller dårligere er ikke noe annet enn synsing...

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider