Gå til innhold

Rar bil, trolig Weismann GT. Sandnes

Ranger emnet

SaXXXon

Anbefalte innlegg

Måtte se to ganger.. trodde først det var en tvr hører de diskuterer denne rundt på andre forum også.. men så kom jeg over noen bilder på nettet og nå er jeg bortimot sikker.. så den ved brannstasjonen på sandnes.. nådde ikke å finne kameraet..

Sånnen bil, bare svart og med utenlandske skilt

http://www.thewolfweb.com/message_to...=375618&page=1

Bortimot rareste jeg har møtt på veien i tillegg til gamlebilen til vollvik

Edit : fant ut av det med TVRen på andre forum.. det var ikke denne jeg så..

http://bilforumet.net/showthread.php?t=157232

Jone Klemo Øverland

medlem av Club-Honda Norge

92-Honda CRX vt

Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Roadstern har en I6 BMW M3 motor. Tror ikke V8'ern er M. Hakke sett så allt for mye på den. Jeg syns hekken på coupen er mye fetere enn roadstern though. Men det er vel strengt tatt bare fordi coupe er MF4 mens Roadstern er MF3

The Wiesmann-Race-GT supplied the basic data for the development of the new GT: This shooting star was given scrupulous testing under extremely tough conditions, e.g. the 24-hour race round the Nürburgring. The brawny BMW V8 engine of the Wiesmann-GT has 367 HP and accelerates from 0 to 100 km/h in 4.6 seconds. A pure sports car which can hardly conceal its dynamic personality. With plenty of engine sound and unbridled power which presses you softly but surely into your seats when you accelerate.

Youtube klipp av coupe: YouTube - Wiesmann GT

Hadde likt å sett den der med nye M3 motorn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider