Gå til innhold

Tråd om bilen min:)

Ranger emnet

Mutta

Anbefalte innlegg

Jess. nå har jeg fått tatt et par bilder av bilen slik at folk kan se hvordan den ser ut.

som dere ser er den helt orginal. så her skal en del gjøres:)

Den ble kjøpt slutten av desember og har vært strålende fornøyd hittil.

Eneste som jeg kan sette fingen på er det at listen på fører døren er løsna helt bak. og det ser ut til at den har blitt dradd av på en måte så det er et hull der som den skruen skal være. noen ideer på kordan jeg skal få fikset dette? er ikke hull tvers gjennom så tror jeg skal få fiksa det med litt plast sveising så fyre i en vanlig skrue. skal se om jeg får tatt et bilde:)

men men. her er bilen. kom gjerne med innnspill på hva som bør komme først. mine tanker er seff felger:) forrige eier sa at den er org senket 20mm. vetsje om det stemmer, men men.

Mutta002.jpg

Mutta001.jpg

3_104187354.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

meget sørgelige nyheter:(

Skulle på firma tur med jobben.

På vei til voss gikk det skikkelig gale og det bar rett i fjell veggen:(

her har dere noen bilder. gikk heldigvis bra med både sjåfør og passasjerer:)

DSC00024.jpg

DSC00025.jpg

har full kasko. så regner med de begynner så fort egen andelen er betalt og de har fått tatt en vurdering på skadene? am i right??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har preika med forsikringsselskapet nå.

de skal sende en takstmann å se på skadene på torsdag.

de spurte meg hva jeg trodde bilen låg på ca i verdi. men jeg har da ikke peiling. får endelig svar på mandag om den blir kondemnert eller om de gidder å fikse den. vet ikke ka som er best i og med at jeg er veldig avhengig av bil:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo litt her oppe når jeg tenker meg om.. 1.8T Ambition 99' 3dørs, km. stand? skinn? er det jeg trenger å vite..

Hei.

Ringte forsikringsselskapet idag. Skadene er på 62 000kr så langt sa de. vet ikke hva de mente med "så langt" men forstod det slik at de skulle gå over en gang til med lupe. men de har bestemt seg for å fikse ann:D:D hvor fort kommer dette til å bli gjort da? noen som har noen formening om dette?

når det gjelder bilen min har den har ruller 137 000km nå, ikke skinn nei, cruise controll om det har noe å si. manuell gir, anti spinn.... ellers er den vel helt ordinær. tror du det er vanskelig å forhandle fram styling front istedenfor org front når de først skal fikse den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider