Gå til innhold

Tråd om bilen min:)

Ranger emnet

Mutta

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

okai. såpass. har vært å glodd skikkelig på bilen no. tok en liten photo session(den typen jeg ikke er stolt av seff) å røska anlegget mitt ut. såg ikke bra ut, men de sier den skal være på veien innen 3uker:D men det jeg la merke til var det at når de har stroppa bilen fast på planet hade de skrapt opp fører døran og speilet helt sinnsykt. regner med dette blir også fiksa iom at den ikke var sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

sitter å tenker på litt ting å gjøre med bilen når den er trygt i garasjen min igjen. tenkte litt på sånn lakkering av bremse kalipper. noen med peiling på hva type lakk jeg bør bruke. tenkte rød farge. men så kom jeg på at jeg har green stuf bremse klosser og det vil jo ikke bli så pent med rød\grønn kombinasjon. noen som har en mening om dette? så har jeg vurdert å bestille krom deksler til speilene. hvordan tar dette seg ut egentlig? my forskjell fra kjøpte krom speil liksom?

takker for alle svar:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter å tenker på litt ting å gjøre med bilen når den er trygt i garasjen min igjen. tenkte litt på sånn lakkering av bremse kalipper. noen med peiling på hva type lakk jeg bør bruke. tenkte rød farge. men så kom jeg på at jeg har green stuf bremse klosser og det vil jo ikke bli så pent med rød\grønn kombinasjon. noen som har en mening om dette? så har jeg vurdert å bestille krom deksler til speilene. hvordan tar dette seg ut egentlig? my forskjell fra kjøpte krom speil liksom?

takker for alle svar:D

Bremse kalipperne er ikke så vanskelige å lakkere. Bare kjøp en boks med lakk som tåler varme, masker rundt kalipperen hvis du ikke gidder å ta den av(det gjorde jeg) og lakker. Det med chrome kapper ville jeg sett bort ifra. Ville heller kjøpt speilhus, det er billigere også ser det bedre ut. Mener Quattroco skal ha det.

Lykke til!

- Audi A3 1.8T 98' -

Prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

har fått tilbud på noen 18" AEZ felger som er utgått no. de er kraftig satt ned til 9990kr sa de. problemer er bare det om jeg smeller en felg får jeg ikke tak i ny:( men sant. ingen andre får kjøpt de. det er jo litt positivt. hehe. har ikke navnet på de her. men er ganske heftig felg kant på de. vurderer det sterkt. så fikk jeg tilbud på noen momo felger med dekk til 13k. svar med blank polert kant. tror jeg skal bruke litt tid på å bestemme meg her. mye fint der ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider