Gå til innhold

Tråd om bilen min:)

Ranger emnet

Mutta

Anbefalte innlegg

hmm. det har kommet en lyd. liker ikke lyder:(

når bilen står rolig kommer det en tikking etter en stund på venstre side(nar man står å ser på bilen). denne forsvinner når jeg gasser litt å kommer tilbake når turtallet har vært rolig i noen sekunder. noen ideer folkens??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har bestilt meg en 4kanals forsterker til bil no. tenkte å bruke denne på de 6x9 som kommer i hattehylla og fronthøytalerne. så blir liksom de bak i siden "støtte" lyd kan man si. men det jeg lurte på var front høytalerne? hvordan er diskanten kobla i forhold til mellomtonen/bassen nede? det kommer nytt her etterhvert men jeg kobler på forsterkeren no når jeg får den på org høytaleren tenkte jeg. må vel bli bedre dette?

noen meninger her? har ikke helt bestemt meg ang hvor jeg skal plassere forsterkerene heller. så kom gjerne med utspill for dette også.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
senking på programmet no. lurer på å bare kjøpe fjærer til å begynne med å heller spandere på coilovers når jeg får mer penger å rutle med(lærling) noen forslak til senking. har 18" a8 felger med 235 40 18 dekk no. bilen er senka 20mm org. skal jeg ta de med når jeg ser på senke fjører?

Jeg har et sett senkeskåler ekstra liggende, med TÜV godkjenning/papirer.. 610,- pluss porto..

De senker fra 10 til 20 mm, så det er ikke nok alene, men hjelper på, slik at du senker nesa noe.. :)

Får et riktigere stuk..

Jeg fikk min ned ca 14mm foran.

Så kan du ta resten av senkinga siden.. :D

Gi beskjed om dét kunne være noe for deg.

Audi A3 Ambition '98

Pioneer DEH-P88RS Reference Series

Kenwood KAC-PS4001M Mono-amp

MB Quart RUA 213 Reference frontsett + MB Quart 10" SubWoofer

Min A3: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=83992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et sett senkeskåler ekstra liggende, med TÜV godkjenning/papirer.. 610,- pluss porto..

De senker fra 10 til 20 mm, så det er ikke nok alene, men hjelper på, slik at du senker nesa noe.. :)

Får et riktigere stuk..

Jeg fikk min ned ca 14mm foran.

Så kan du ta resten av senkinga siden.. :D

Gi beskjed om dét kunne være noe for deg.

høres meget interessant ut. kan ikke du pm meg med mail eller noe. sånn at vi kan snakke om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

fikk en idè her om dagen. har 18" a8 felger.

vil bare ha noen meninger på idè'n min.

1. pusse de ned

2. lakkere det svart(sånn skinnende)

3. lakke et eller annet hvitt merke på den ene eiken sånn at de skiller seg litt ekstra ut. kinesisk tegn eller noe?

hva mener dere?

tror det hadde blir litt stilig jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. det har kommet en lyd. liker ikke lyder:(

når bilen står rolig kommer det en tikking etter en stund på venstre side(nar man står å ser på bilen). denne forsvinner når jeg gasser litt å kommer tilbake når turtallet har vært rolig i noen sekunder. noen ideer folkens??

hadde en audi a4 1.8t med denne lyden men det var på høyre siden. ligger en liten føler eller no grier ved luftfilter boksen å når jeg holdt rundt den kjente jeg en vibrasjon. å slik skal de vist være, tror de kalte det tomgangs regulator eller no.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider