Mad_Maxx Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Og så? Tror ikke lastebilen hadde tatt så stor skade av det? :D Geez, greier de det der nede, så må de vel for helvete klare det her og.. Jaja, alle som IKKE klarer det går vel med de første åra, så roer det seg vel [/rølpehumor] Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Gjør som i USA, der har de (i endel stater i hvertfall) forskjellig fartsgrense for biler og vogntog\trailere o.l... I USA har de også en nedre fartsgrense på motorveien ;) De har også en egen fil til lastebiler :sombrero: Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 hvis lastebila holder seg i høyre fil og ikke kjører forbi uansett så ser jeg ikke problemet. Dessuten la oss si det var blitt 140sone da er forskjellen mellom en lastebil som holder 100 og en bil som holder 140 ikke mer enn 100-140=40kmt det klarer man å bremse lett Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Nå er det jo 80-100 og det er ikke noe problem. Ser jo på autobanen. Lastebiler har ikke lov å kjøre forbi så de ligger i høyre felt. Sånn det skulle vært her også. Men 140 synes jeg er litt drøyt. Men 110-120 burde norge klart å få til. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Igrunn enig med Kong-Erik J.. Å gå opp til 140 er litt drøyt, vertfall i første omgang, da høres 110/120 bedre ut, der veiene tillater det. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Utrimma moped er forresten livsfarlig:boxing Word. Jeg ble pressa av veien 2 ganger på 3 måneder som "orignalmopedist" når jeg var 16... trimma den,og med 80-85 i topphastighet så gikk det i tre år uten et eneste problem... I Michigan er det ikke krav til skilter foran,og i delstatsloven er det nedlagt forbud mot fotoovervåkning av hastighetene... Rart de kan det der,når det er "sinnsykt" å gi bilister frihet... Montana har etter hva jeg husker bare fartsgrenser etter mørkets frembrudd... og folk dauer ikke som fluer der heller. Merkelig.. :watchout Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Hvilken IDIOT var det fresten som mente 45 var høy nok fart for mopeder? DEN personen burde derimot oppleve å kjøre moped selv, for å finne ut om de liker at det ligger en 60tonns lastebil på siden av de, på vei inn i en rundkjøring, beregnet for 1 bil. Det er helt frivillig å kjøre moped... Siter Rune - Best i luften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 At det er frivillig å kjøre moped gjør det ikke greit at vi har en så latterlig lov om mopeder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Det er helt frivillig å kjøre moped......ikke hvis man bor litt utafor allfarvei uten massiv kollektivdekning og vil ha en tanke sosialt liv,venner og sånn...da er det i praksis et must som 16-åring. Selv om lappen på 125 er bedre,seff... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.