Mad_Maxx Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Jeg ser det i allefall Neinei, mer slik! Bare å passe seg! :batman: Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Hvilken IDIOT var det fresten som mente 45 var høy nok fart for mopeder? DEN personen burde derimot oppleve å kjøre moped selv, for å finne ut om de liker at det ligger en 60tonns lastebil på siden av de, på vei inn i en rundkjøring, beregnet for 1 bil. Eu, de skulle finne en standard fart for mopeder i eu, de aller fleste ville at de skulle gå 60, Danmark og Nederland ville ha 30 for da kunne de kjøre på sykkelstier. Eu satt da farten til 45kmt for og gjøre alle fornøyde, noe som passet dårlig for alle. Utrimma moped er forresten livsfarlig:boxing Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Hmmm, kanskje det var Olav vi kunne se på videoen Dave Chapelle hadde som viste Yoda antaste gutter? Yoda nektet jo for all kjennskap til videoen så. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Jeg ser det i allefall hahahahahahaha :klovn: Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Selv om veiene tillater slike hastigheter er det langt fra alle motorkjøretøyer som klarer slike hastigheter. For ikke å snakke om sjåfører. Bare sånn litt på siden: kjører du med henger (selv med brems) kan du ikke overstige 80. Litt skummelt dersom busser, vogntog og biler med henger kjører i 80 på en vei med 140km/t fartsgrense Men busser og lastebiler har farts sperre på 110 (mener jeg). Så da kunne de jo gjort om reglene der også da. 110 på motorveier som tåler det. Også for busser og lastebiler. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Men busser og lastebiler har farts sperre på 110 (mener jeg). Så da kunne de jo gjort om reglene der også da. 110 på motorveier som tåler det. Også for busser og lastebiler. er du gal man, trailer slår inn på 90 km/t. hehe:D buss er vel 100km/t:titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Fly bussene kjører da fortere enn 100. Når jeg ligger i 100 på gps'en kjører de jo fra meg opp og ned til gardemoen. Husker også jeg kjørte buss fra norge til østerike en gang. Den også sperra på 110 på autobanen. Bussen jeg hadde på kjøreskolen hadde ikke sperre i det hele tatt men den var gammel da. Var aldri fort nok til å sjekke hva sperra på semin og lastebilen jeg kjørte med var stilt på. Og Tahoen er jo lett lastebil og den sperrer på 183:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Jeg har sittet på i buss som har greit gjort 140 km/t på speedo'n på single lane vei, og blitt stoppet av politiet. Om det er sperrer i Norge er en annen sak, det har jeg ingen peiling på. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Men busser og lastebiler har farts sperre på 110 (mener jeg). Så da kunne de jo gjort om reglene der også da. 110 på motorveier som tåler det. Også for busser og lastebiler. min gjør mer.. bussen altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Det er vel bare å øke fartsperra til buss\lastebil da? Jeg ser ikke problemet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Synst dem bare kunne fått viljen sin eg, og fått 30km/t over alt. Skulle likt og sett landets logistikk gå rundt da! grinchy Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Neinei, mer slik! Bare å passe seg! :batman: HAHA! Dagens! Size matters not. Look at me. Judge me by my size, do you? Hmm? Hmm. And well you should not. For my ally is the Force, and a powerful ally it is Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Jeg ser faktisk faren med å øke hastigheten på lastebiler etc.. Er mange DÅRLIGE kjøretøy på veien der.. Jeg har kjørt 97 Man, og en 2005 Volvo Fl250... Jeg ville ikke kjørt stort over 100 med disse møkkabilene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Gjør som i USA, der har de (i endel stater i hvertfall) forskjellig fartsgrense for biler og vogntog\trailere o.l... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Gjør som i USA, der har de (i endel stater i hvertfall) forskjellig fartsgrense for biler og vogntog\trailere o.l... Hørte jeg noen si "personbil kjørte lastebil i rompa på e18" ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg