lknest Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Har en 85 modell rekord 2,0 LS. Problemet er at den ikke går på sylinder 1. Det er gnist på pluggen men det er ingen forskjell når jeg skrur inn pluggen og prøver. Noen som har en anelse om hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald56 Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Selv om du har gnist på pluggen når den er ute, kan den fortsatt dø under kompresjon. Prøv med en annen pluggkabel og/eller plugg. Ellers sjekk fordelerlokket for kondens og sprekker. Alternativt kan det selvfølgelig være en brendt ventil eller en løfter som henger. Siter Opel Combo B 1,8 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lknest Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Jeg har prøvd begge deler, uten noe hell.. Men når jeg setter på hetta på plugg en tikker det litt i motoren, og det slutter med en gang jeg tar den av igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 skift plugger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.