boXer Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by smiletrynet Er det noen som har den ringeste aning om hva som går fælest av MM-Racing Granadaen og Polly Trans-Am'en? Polly. Hvertfall offesielt, og til MM prøver å bevise noe annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Den bilen er syk. All respekt til polly som setter ett godt eksempel på hvordan bil skal være:) Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by V8power Polly jobber 20 timer i døgnet med kunde biler.Dessverre, men det blir jo ikke butikk av å skru på egen bil.Bakaksling og bakstilling ble solgt i vinter, og den nye er ikke kommet på plass enda.Ellers har vinkelsliperen vært flittig i bruk og målet er at bilen skal bli ca 100 kilo lettere når den blir klar igjen. Forhåpentligvis stenger han butikken i 2-3 uker og skrur døgnet rundt på Trans'en.Det er nok eneste måten å bli ferdig på.Får håpe det skjer før sesongen er ferdig. Jeg jobbet ved siden av verkstedet han holder på i før vi flyttet. Jeg så han når jeg kom om morgenen i 8 tiden og hvis jeg kjørte nedom jobben i 22-23 tiden om kvelden holdt han på da og. Det var ganske mye gromt å se på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Ja men får vi se polly i år da???:( Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg