BMW520 Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Bryne er 3 mil fra Stavanger i Rogaland faen:( ikke gratis å sende felgene dit:( Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r3m00 Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Hei ser du holder på med pulverlakkering er du noe god til dette eller er du en av oss grovsmeder.:thumb Har et ventildeksel som skulle våre pulver lakkert. så lurer bare på om du ennå holder på med dette og om dt blir bra :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guppi Skrevet November 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 holder ennå på med dette,men akkurat nå så har kompressoren min konka ut.Holder på å sette inn en større. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r3m00 Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 hei bare gi en lyd når du e klar oppdrag :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghia59 Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Hallo Driver du fremdeles med pulverlakkering? Har noen deler til en gammel Karmann Ghia som trenger glassblåsing og pulverlakk. Hvor er det du holder til? Mvh Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guppi Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 Hei,holder til på Klepp.Er litt stille akkurat nå pga.oppussing av hjemm og pappaperm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r3m00 Skrevet August 19, 2010 Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 er du enda stille på lakk siden?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guppi Skrevet August 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2010 pling meg igjen om 1 mnd.så skal du se jeg er klar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg