AudiDefender Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 hm.. har aldri sett noen posting på tegninger.. noen som har noe bra? satt og kjedet meg en dag.. legger ved noen små "kunstverk" jeg har laget.. noen som kjenner igjen bilene? ;) :D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 en til.. Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Den første er en Lego-bil. Den andre minner om bilene i tv-spillet Supercars fra 1989. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 kadett denna har jeg lagd. ikke frihånd, men streka opp i photoshop. 980 layers sånn ca. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Den første er Kjartan Nilsens Audi a4 1.8T "RS4 Light".. den andre er Norsk Bildelsenter sin Passat.. :D :D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 offtopic: finnes supercars til pc? det spillet var jo helsjef... har nesten lyst å finne fra amigaen:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by fluid http://www.home.no/fuckit/bilder/GTE.jpg denna har jeg lagd. ikke frihånd, men streka opp i photoshop. 980 layers sånn ca. Nydelig kadett :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by AudiDefender Den første er Kjartan Nilsens Audi a4 1.8T "RS4 Light".. den andre er Norsk Bildelsenter sin Passat.. :D :D LOL.. Sikker på det? Men flink i paint og med strekene, det er du. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by fluid kadett denna har jeg lagd. ikke frihånd, men streka opp i photoshop. 980 layers sånn ca. damndamn Alt var på øyemål? Så temmelig rått ut.. Tipper det der tok _litt_ tid ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 damndamn Alt var på øyemål? Så temmelig rått ut.. Tipper det der tok _litt_ tid ;) ikke øyemål nei. tok et bilde som bakgrunnslayer, også brukte jeg line tool og streka opp alle profiler og sånn i karosseriet. brukte vel 4 timer eller noe. kjeda meg litt en kveld :) Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 even84 lyst til å finne fram amigaen Hvor mange bra bilspill var det ikke til Amigaen, crazy cars 3, Nitro, Lotus,Testdrive ect.... Skal fyre opp amigaen når jeg henter den hjemme igjen jeg :D Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by even_e84 offtopic: finnes supercars til pc? det spillet var jo helsjef... har nesten lyst å finne fra amigaen:) Tror ikke at det kom til PC, men fortvil ei, last ned Amiga-emulator fra f.eks. Direct Connect. Spillene følger vanligvis med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 go bilen :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 neggu.. fiinfin tegning, ja!:dude: Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 kadetten var raw fasho da flua Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg