Smart Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Hei folkens! Lager en tråd spesielt for Smart Roadster bilene! Er på jakt etter mest mulig informasjon om: - Teknisk spesifikasjon på norsk/engelsk (evnt. hvor man kan få kjøpt dette) - Navn på verksted som kan disse bilene inn og ut (primært i oslo) - Hvor man evnt får kjøpt tilbehør/deler til denne bilen - Alt annet interessant info om denne bilen :) :boxing Håper at dere vil ta dere tid til å svare :blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Skal denne i hobbyforum da? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pals Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Jeg tror Smart har havnet litt feil, ja. Mye informasjon om Smart Roadster finner du på http://www.smartforum.no Siter Volvo 444ES -53, MB C180-00 MB SLK200K-09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linto Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 merchedes rett ved siden av sogn videregående tar service på smarten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg