Ascona Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Jeg håper det er en del her som har filmet kjøringa mi i dag.. At kjøringa ble filmet vet jeg med sikkerhet, mange som rettet kameraene sine mot meg når jeg kom gjennom svingene :) Men er det noen her som filmet, og kan få lagt ut filmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 jeg har litt film av deg hvis det var den røde/gule. Men har ingen plass å legge den ut Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by dr.enos.pork jeg har litt film av deg hvis det var den røde/gule. Men har ingen plass å legge den ut Den er hvit med gult panser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 er det denne? Da har jeg ikke film av den. Filmet en rød en. Ble litt lite.. Skal se hva jeg får gjort i morgen 1.bmp Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Kan dette være din? http://home.online.no/~ramsvi/gatebil20.9.03/DSCN1495.html Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by Evjen Kan dette være din? http://home.online.no/~ramsvi/gatebil20.9.03/DSCN1495.html Jepp, det er bilen min etter en aldri så liten snurring.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Det kommer nok ut skal du se, Mazdius har filma en hau, så det kommer nok en bra video fra han! Eller hva marius? ;) Det tok litt tid Ascona, før du kom i siget, men det blei jo noen breie noen ;) men hva med å stive opp kassa litt? Den krenger bare "litt" :D ;) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by viper Det kommer nok ut skal du se, Mazdius har filma en hau, så det kommer nok en bra video fra han! Eller hva marius? ;) Det tok litt tid Ascona, før du kom i siget, men det blei jo noen breie noen ;) men hva med å stive opp kassa litt? Den krenger bare "litt" :D ;) Det blir nye fjærer på den ja.. Også skal jeg justere demperne så de blir litt strammere.. Da blir det MYE lettere å sette den opp også.. Men nå har jeg jo såvidt fått bilen i hus, og ville teste denne helga for å finne ut hvordan den oppfører seg, neste år er det nok gjort en del modifikasjoner for å få den til å funke bedre på asfalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg