Gå til innhold

trenger hjelp haster:)

Ranger emnet

richars_87

Anbefalte innlegg

Har bilen din sentrallås orginalt, eller skal du montere sentrallås med fjernstyring?

Hvis den har orginalt kan du kjøpe en fjernstyring og koble denne til hjernen. Hvor denne sitter på din bil vet jeg ikke, men jeg tror de fleste VW har vakum-styrt sentrallås, som sitter i bagasjerommet.

Hele kit eller bare fjernstyring finner du masse av på både qxl og finn. Det finnes masse universale greier som fungerer helt fint. Jeg kjøpte et sett med s.lås, fjernstyring og alarm av drast (han henger på forumet her og).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ha fjernstyring på golfen så må du ha en motor som sitter i fører døra!

det er den eneste plassen på disse bila hvor du kan få en slik til å fungere!

eller, klart, du kan jo koble deg inn på signalet på vakuum pumpa som sitter i bagasjen, men da vil alle dører utenom fører døra åpne seg da den kun åpnes ved bruk av nøkkelen..

kjøper du slik fjernstyringsett så følger det som oftest med slike motorer eller akuatorer som de også kalles

den må monteres slik at den dytter låsen på fører døra opp og ned! da sørger enheten som sitter i originalt i førerdøra at alle andre dører blir med!

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sentral lås orginalt. og jeg får fjernstyring snart, har bestillt:) jeg har ikke peiling på hvor det sitter jeg hehe men det finner jeg ut.

når du har bestilt et fjernstyrings, so ha det vell kanskje vår en ide å venta til den kom , får å sjå om det fylte me koblingskjema , eller nåke i den duren

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider