Spangen Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Jeg må bare sørge for et mer fornuftig forhold mellom arm/brystmuskler og 90 kg "annet", så jeg klarer å løfte meg selv opp i en bom godt over 4 ganger, hehe.. Det andre er simpelt og byr ikke på det minste problem, men hang-ups er tungt.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 1.Får man ikke kjøre haubits under førstegangstjenesten? 2.Har lyst å kjøre en sånn en, men er redd for at simulatorne har tatt over, og at de orntlige sakene står under laken til det blir krig, er det sånn? 3.Når kommer du hjem fra jobb da zibbit? slik at du kan få lagt ut bildene lissom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by sindrulf 1.Får man ikke kjøre haubits under førstegangstjenesten? 2.Har lyst å kjøre en sånn en, men er redd for at simulatorne har tatt over, og at de orntlige sakene står under laken til det blir krig, er det sånn? 3.Når kommer du hjem fra jobb da zibbit? slik at du kan få lagt ut bildene lissom 1) Er rimelig sikker på at en Leo hvertfall ikke er noe kjedeligere å kjøre. :D 2) Det er nok bare simulatortrening under opplæring tipper jeg, da jeg var der var det ingen simulator ennå. Men det kan aldri erstatte humping og stomping i skogen. 3) Vet ikke.. ;) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoMan1380461453 Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 er en fet simulator på rena...den er morro... by the way, her er bilde fra benk kjøringen av M109 motoren, den nye typen desverre, den gammle typen har en turbo som er minst dobbel så stor i utvendig størrelse da, for de som oxo syns det er gøy... Siter King Of StreetRacing Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg