Gå til innhold

Kjøpt meg ny bil! (A8)

Ranger emnet

spazz

Anbefalte innlegg

Jaja, da har jeg gått til anskaffelse av ny bil igjen!

Denne gangen falt valget ganske enkelt på drømmebilen!

En 1998 Audi A8 2.5 tdiq :)

Kommer bilde så snart jeg får lagt de inn på pcn.

Planer for bilen er seff luftsenking, 20" felger og toning av ruter.

Gleder meg som en unge til å få begynne! Må bare skaffe litt mer cash :p

Må bare få solgt A6n nå, så blir dette bra :)

07 BMW 530xdat

07 Mercedes E220 CDI

x-02 Volvo V70 2.4d

x-98 Audi A8 2.5 tdiQ

x-95 Audi A6 2.5 tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har jeg fått skilter på bilen, og fått tatt et par bilder. Har også fått på 20" på bilen, så nå skal den senkes.. Begynner å se bra ut :)

Her er iallefall litt bilder av bilen fra da jeg hentet den, og da jeg har fått skilter og 20" på :) :)

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

07 BMW 530xdat

07 Mercedes E220 CDI

x-02 Volvo V70 2.4d

x-98 Audi A8 2.5 tdiQ

x-95 Audi A6 2.5 tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 months later...

Hei.Bilen går som ei kule den :) Den hadde gått 164.000 når jeg kjøpte den, og nå har den gått 186.000. Har trillet ganske mye på den, og den er en drøm å kjøre! Har kun byttet litt slitedeler som noen stag i forstilling. Ellers har det ikke vært noe påkost på bilen. Luftsettet har jeg ikke fått på enda, og det står på vent, da jeg lurer på å selge bilen. Ligger ann til billigere bil og hus fremover, så vi får se. Forbruket er iallefall heilt greit, på blandet kjøring er det ca 0.9 - 1.0 på mila. Langkjøring har jeg hatt den helt ned i 0.64 på vei hjem fra Oslo når jeg hentet bilen. Da hadde jeg 0.64 i snitt når jeg kom hjem til Molde (ca. 50 mil)

Alt i alt, bilen er akkurat som jeg hadde drømt om ;)

07 BMW 530xdat

07 Mercedes E220 CDI

x-02 Volvo V70 2.4d

x-98 Audi A8 2.5 tdiQ

x-95 Audi A6 2.5 tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

En feit A8 svart med den rette sotinga på rutene og 20" kule hjul er bare helt snacks da..Ellers hen helt clean style på bilen, det går jeg litt å tenker på om da'n da..har lyst på...hehe

Så en i Audi tuning bladet her også en A8,mulig en s8 med 22 tommer felger, det var sinnsykt rått..

Lenke til kommentar
Del på andre sider