armeringsjern Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Har en 740tic 85mod som jeg sammen med min bror har kjøpt for å herje på bane med. Den er foreløpig helt original men skal bygges litt om etterhvert. På denne bilen sitter det original antispinn som kan deaktiveres med en knapp inne i bilen. Har litt lyst til å flytte dette over til en annen 740tic som jeg har da det sitter automat i denne og vi allikevel ikke har bruk for antispinn på herjebilen. Er det noen som vet noe om hvordan man kan gjøre dette og hvor mye arbeid det blir? Sitter dette systemet i bakakslingen, må man bytte denne og kan noen eventuellt anbefale en annen og kanskje sterkere bakaksling? Om noen har noen tips å komme med så mottas det med stor takk. Bilder av bilene kan du finne på : http://karlkr.spaces.live.com/PersonalSpace.aspx?_c02_owner%3d1%26_c%3d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 jeg har sånn på min bil :blunk: funker i grunn dårligt. jeg mener det er MYE bedre å kjøre uten det. men er jo kult å ha på en så gammel bil :titties: Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armeringsjern Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Jeg synes i grunn det funker ganske bra på langkjøring osv. og at det hadde vært litt artig å ta vare på denne funksjonen. Som du sier er det jo litt spesielt på en så gammel bil. Den tenkte mottakerbilen har jo automat og er litt trimmet så det hadde kanskje vært greit, spesielt på vinteren å hatt antispinn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.