smideRacing Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 hei. Åssen er det me mk2 å vr6?, passer vr6n rett nedi? ell er det mye som må bygges om?. takk for svar Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Du må: Ha understell fra Golf 3, bærebru, bremser, baktilling og alt passer rett over. Det er lettest å ha mk3 dash med tanke på ledningsnett. Raditator fra passat Fremre travers fra passat Har du det, passer den rett i, bortsett fra at du må senke motorfestet på passasjersiden noen cm. ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 okay.vet om en som har et jetta karosseri me vr6 turbomotor til salgs, men regner me at han skal ha igjen jevla mye... men hadde vært noe med nærmere 300hk i jettan,. å umulig å få godkjent sikkert? Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Må man ikke banke den rammebjelken inn litt på passasjersiden? (der reimhjulene blir) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Enten det, eller senke motorfestet på passasjersoden litt ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.