Gå til innhold

Camaro med Ford motor?!?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har ikke lest hele tråden din, men jeg har en 93 modell 454 marinemotor i min 70 camaro som du kan få kjøpe.

Alle lager er nye

nye ringer

ny kvassere kam

performance innsug

850 dobbel pumper

Bedre topper

Oppsettet skal være ca 500-550 hk.

eneste feilen med motoren er lekkasje i bakkant, noe man lett ordner med motoren ute.

Og en justering av gasseren for det kan jeg ingenting om.

Selges for jeg setter inn en 71 350 fra en corvette.

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det samma der vel som det er med alt det nye av amerikanske biler. Plukk dem i smått så står det vel ikke akkurat usa på alt du finner nei :)

Du svarte ikke på spørsmålet da. Det lages jo noen deler i statene enda da...:chevy

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudde jeg svarte deg jeg.. Veit nok ikke eksakt antall usa deler nei. :chevy Denne er nok stinn av usa deler tenker jeg :chevy

popup_ext_gallery07.jpg

Sånn bare til orientering, her er det snak om Daewoer som får navnet Chevrolet. ikke en chevrolet som blir laget på Daewo fabrikken i Korea, litt forskjell..

Fra 1. februar neste år skal navneskiftet gjennomføres, og i alle modeller fra Daewoo-fabrikken vil få Chevrolet som familienavn. En av de første er helt nye modellene som dukker opp er en liten SUV som skal hete Chevrolet S3X, den vises som konseptbil på Paris-utstillingen.

Chevrolet for Europa

De amerikanskbygde Chevroletene skal ha eget distribusjonssystem gjennom et nederlandsk selskap, men alle modellene som GM bygger i Asia og Europa skal selges gjennom dagens Daewoo-organisasjon. For Norges del betyr det at nåværende Daewoo-importør og forhandlere vil fortsette under Chevrolet-navnet.

Men hvor blir MUstang laget idag og med hvor kommer delene fra???

Etter at du har svart på dette, kan vi la trådstarter få tilbake tråden sin, eller skal vi lage en Hvor lages Mustang tråd:)

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjekk linken under . Rektig nok ikke amerikanskt , men her er det mye som kvalifiserer til STORE bøter he he

http://tanetane92.web.infoseek.co.jp/20050116tas2.html

Herre min skaper... er det 80's customclub i tokyo? ser ut som de har hatt gruppekjøp av skjermbreddere :D

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den ultimate fornermelsen overfor disse inbitte gm fanatikerne måtte være å putte en flathead i en camaro...........:jackinbox:

Det skulle heller vært en lov mot alle dei hjernedøde ididotene som putter en motor fra Gambia Motors (GM) i en Ford Rod, sånne skulle vært permanent innlagt på psykiatrisk avdeling.

Var meget oppfriskende å se en Camaro med Ford motor, og her er en morsom en, Corvette med diesel hehe, http://www.thedieselpage.com/readers/vet.htm

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • 1 year later...
Lenge siden vi har hørt noe om denne Camaroen med Ford motor, er det liv i den enda.

Den lever fortsatt da, det har bare blitt litt kræsj med for mange prosjekter. Prioritert litt feil kanskje.. Men den er langtifra død!

Kanskje jeg skulle ta meg sammen og sette igang litt med denne igjen snart.. Nå er jula over, og plutselig går det mot sommer igjen.. Får legge en plan. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med slike svar overbeviser du ikke andre enn deg selv.

Men du er kanskje fornøyd med såpass.

Tja er jo ikke noe bedre å hyle opp dissa chevy gutta heller da når noen setter noe annet enn en GM motor i en chevy da.

Men hvis en Ford var ment å ha en GM motor, så hadde dei nok montert den der på fabrikken, og jeg ser ingen hensikt i å ødelegge en Ford med å sette inn en GM motor, når Ford har flere og gode motoralternativer å velge mellom.

Og jeg ser absolutt ingen fordel med å sette en GM motor i en Ford, så hvorfor mesteparten av folk som har Ford rod på død og liv skal montere en GM motor i rodden ser jeg ikke, når der finnes egne motorer fra Ford som passer utmerket og fungerer like godt

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider