Stig73CamaroZ28 Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Og akkurat nå er nyttårskalkunen nettopp inntatt, og man har ikke ork til annet enn å glippe med øya og komme med et stønn i ny og ne.. :op: GODT NYTTÅR alle sammen, nå er det ikke lenge igjen av dette året gitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 En 6.2 med TH400 sier du.. Det skulle ikke være med transferkasse til 4x4 til den? Hvis det hadde vært tilfelle så har jeg en Blazer med 6.2diesel og gåen TH700 stående. Skulle fått tak på ei kasse til den snart også.. Mye man skulle gjort, men pengetreet mitt er ikke stort nok enda.. :) Den sitter i min G30, og der blir jo som kjent original motor og girkasse snart til overs... Skulle du derimot få lyst til å ta den enda lenger ut den gale veien har jeg en løsning på det også: Det har Finn også ser jeg, til usle 2000 kroner. Verden renner over av alternative V-åttere med andre ord : http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15767959&sid=xz6cabE6Xzu305143&WT.svl=Link Tror jeg må gjøre alvor av hyllest-tråden jeg :D Godt nytt år Camarogutt :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Den sitter i min G30, og der blir jo som kjent original motor og girkasse snart til overs... Skulle du derimot få lyst til å ta den enda lenger ut den gale veien har jeg en løsning på det også: Det har Finn også ser jeg, til usle 2000 kroner. Verden renner over av alternative V-åttere med andre ord : http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15767959&sid=xz6cabE6Xzu305143&WT.svl=Link Tror jeg må gjøre alvor av hyllest-tråden jeg :D Godt nytt år Camarogutt :) Det er sikkert enklere for meg å lete etter en 700 kasse som virker da, enn å finne en transfer til 400 kassa.. For transferkassa passer vel neppe overens?! Du får ta å sveive igang en hyllest-tråd snart ja tror jeg! :) Godt nytt år til deg også Reodor F :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg