mk1GTI Skrevet Juli 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2002 Kewlar : Fikk ikke børge kjørt mer enn oppvarming, så aldri den bilen dro på sånn som forventa av en bil med så pass med HK Siter Team dalatrekk rasing 99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic 90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v) 83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs x mange vw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2002 jeg var bare der i dag (søndag) men hadde det MORRO !!! jeg og en kompis tok bilen hans ut på banen.. kjørte en Rød Volvo "740 gl" med det er vel mere en Volvo 940 Turbo Intercooler med ca 280hk. !! det var morro ! lå og kniva med Rud Racing sin cossi... så bestemte han seg for og stikke av... og fikk en brutal sleng i svingen og kjørte ut... så tusla vi bare pent forbi ! :) han tok oss på langsiden igjen da.... hevngjerrige faen .. :op det var veldig morro helt til vi kom til siste runden våres ( ikke planlagt) kommer inn i svingen og skulle bort forbi Pit'en... og plutselig hadde vi 0 bremser.... gikk bare rett fremm og ut i grøfta det ! viste seg at Bremse klossen smelta fast i skiva ! det var varmt ja ! så jeg vil si at dette skal jeg gjløre mer!!!!!!! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2002 Originally posted by AJ82 Hehe, da vant jeg veddemål... Regna ikke med at den ville holde hele helgen... 100 kr til meg!!! gikk det til helvete med den på søndagen?? Holdt da vel jammenmeg hele lørdagen ihvertfall... Når Mc, Ruud og TS var utpå samtidig så sto vel jammen meg TS å ventet i langsvingen på de andre for hver runde.... klarte ikke å se no nevneverdig forskjell på TS, Bjørn og Ruud på sletta heller... men men.. var vel ikke meningen at det skulle holde hele lørdagen uansett så ;) hehe Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Juli 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2002 Vet ikke sikkert da, om det gikk til helvete mener jeg... Dro hjem på lørdag, men Kewlar sa den måtte slepes av banen, og at ikke det funka no særlig etter det. Så stoler jeg på han, også får jeg pengene mine:D Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoZZi Skrevet Juli 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2002 TSracing rosa Ådi ble griseparkert av Polly i svart TransAm :) er så lei disse "heltebilene" ruud takket nei da Polly spurte om de skulle kjøre samtidig utpå banen og dra på nedover langstrekket, det stinker....! visst er det kule biler og de går godt men den "helte" oppførselen med "oppvisnings kjøring" og det at dem kommer ut på banen uten å stå i kø som oss andre irriterer noe jævlig.. Syns forøvrig gatebil treffet er blitt altfor stort, bane fasilitetene er ikke bygget for å ha så mye folk, kø, kø og atter kø... og skamfylla og biltreff hører overhodet ikke sammen etter min mening! Ellers var det bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Juli 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2002 Var jævlig kult der nede. Men altfor mange folk som sagt. kø kø kø kø og kø :( Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TS-Racing Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 d r vel ikke så rart at ingen ville kjøre sammen med transam`n ,mannen var jo ikke akkurat bra til og kjøre !! ...MEN BILEN GIKK DRIT BRA......rett fram Siter TS-Racing t.90038980 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Originally posted by RS2 Helt enig med dere begge 2. Har hat nok av folk som skal kjøpe bilen min i dag, og de som ikke skal fordi den går for dårlig. Skulle vært gøy å kjørt de gutta edru, men da hadde det blitt våt i settet. Har bare en ting å si. BIL OG ALKOHOL HAR FAAN IKKE NOE Å GJØRE SAMMEN Enig med dere alle. Men jeg synes det var for mye folk som ikke oppfører seg og for mye alkohol. For og si det kort neste år blir jeg hjemme i garasjen. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoZZi Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 ja mannen kan jo ikke kjøre bil...!?!? Her er resultatlisten da han deltok i "verdens raskeste billøp på offentlige veier" mai 2000 http://www.silverstateclassic.com/Results-00-may.htm nesten 160mph i snitthastighet... (ca260km/t) 150mph klassen, merk at det er index tider og nærmest 150mph som vinner. Det er nettopp dette løpet TransAm`en er bygget for, bilen er giret til -400km/t, overhodet ingen 402m bil!!! PS! bilen kjørte til og fra treffet totalt 150 mil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Originally posted by TS-Racing d r vel ikke så rart at ingen ville kjøre sammen med transam`n ,mannen var jo ikke akkurat bra til og kjøre !! ...MEN BILEN GIKK DRIT BRA......rett fram Jeg lå etter Transamen en stund... og når den satt inn NOS systemet så var det ca 10 meter stikflamme i ca 50/100 meter.... hehe... gromt.. men bilen ser ut som et helvete da.. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoZZi Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 TSracing: hva er din beste 402 / 201m tid&hastighet? offisiell måling! Har bilen din noensinne virket et helt treff? Kul bil du har, men... OPPSKRYTT!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Må bare henge meg med på denne. Jeg ble ikke videre plaget av "fyllikene" under treffet, men synes det var vel mange sjanglende ubehøvlede individer i området. Jeg trodde dette var ett bilarrangement og ikke en øl-fest. Skulle tro Ringnes hadde fabrikk på campingen :D Jeg mener at Gatebil arrangørne burde legge opp til en annen politikk hva gjelder alkohol og bil. Treffet har blitt så stort etterhvert at singaleffekten av alkohol og bil ikke kan være annet enn negativ. Når jeg selv er på biltreff så er pilsen også involvert, men da i helt andre former enn vi så på gatebil. Øl og grilling sammen med venner og andre bilentusiaster er jo endel av kosen. Men sånn som det var på Gatebil var det ett under at ikke ambulansepersonellet ikke kjørte skytteltrafikk med "komapaisenter" mellom banen og den lokale sykehus pumpa. Jeg var også meget skuffet over selve banekjøringen. Det hele fremstod som "leke kjøring". Spør du meg så kunne hele opplegget forgått på en P-plass. Rundetider var jo en vits, det var kø i slaktern. Det var kun full gass i "publikums området". Jeg hadde hatt null glede av å kjøre der selv. Her var det kun snakk om å kjøre bredt for så å gi full gass på rettstrekket. Skitty greier :( Jeg blir heller ikke å se på banen under neste Gatebil treff. 3-4 August så er det VW Audi Club sitt hovedtreff på Våler. Det blir lite breisladd, men det skal kjøres fort - om bremsegudene tillater det så blir jeg å finne på banen :D Håper så mange som mulig kommer, både folk som vil kjøre, og de som vil se på :hello: Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Originally posted by CoZZi TSracing rosa Ådi ble griseparkert av Polly i svart TransAm :) er så lei disse "heltebilene" ruud takket nei da Polly spurte om de skulle kjøre samtidig utpå banen og dra på nedover langstrekket, det stinker....! visst er det kule biler og de går godt men den "helte" oppførselen med "oppvisnings kjøring" og det at dem kommer ut på banen uten å stå i kø som oss andre irriterer noe jævlig.. Så jo at POLLY hadde en go man bak ratte og mye power i breislad kunkuransen:D Kune godt ha tengt me noen runder kappkjøring mot polly og ikke bare rettstrekningene. (uten nos) for og se om den er så bra som du skal ha det til:o Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 Originally posted by gtr Originally posted by CoZZi TSracing rosa Ådi ble griseparkert av Polly i svart TransAm :) er så lei disse "heltebilene" ruud takket nei da Polly spurte om de skulle kjøre samtidig utpå banen og dra på nedover langstrekket, det stinker....! visst er det kule biler og de går godt men den "helte" oppførselen med "oppvisnings kjøring" og det at dem kommer ut på banen uten å stå i kø som oss andre irriterer noe jævlig.. Så jo at POLLY hadde en go man bak ratte og mye power i breislad kunkuransen:D Kune godt ha tengt me noen runder kappkjøring mot polly og ikke bare rettstrekningene. (uten nos) for og se om den er så bra som du skal ha det til:o Problemet ditt er jo bare det, at om han hadde tatt en kaffepause nedi slakter`n for hver runde, så hadde`n jo piska deg på langstrekket allikevel!:D :D :D :D :D Fy faen hvor den bilen gikk på strekket!! :cool: Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juli 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2002 BE-4-YOU volvoen gåe nu no jævlig den å, men lå nu og stange i ræva på den på våler helt til han slap mæ fordi og da var det bye-bye. men men skal ikke si noe før man tester. må bare få kassa i orden så e æ klar, jo mere svinger jo bedre e det. Synes den som var værst på sletta var den gamle corveten. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg