Lucky me Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Noen her som kan hjelpe meg med å finne ut mål på kasse med skrå vegg???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 http://graph.flexunits.com:8080/BoxBuilder2.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFMorten Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Flott side! Om du bare skal ha skrå bakvegg er det bare å regne ut volumet i en rett kasse så trekker du fra 5 i bunn å legger det til i toppen så har du fortsatt samme volum.. Siter Hva som høres bra ut i dine ører, kan kun du bestemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikrb Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Flott side! Om du bare skal ha skrå bakvegg er det bare å regne ut volumet i en rett kasse så trekker du fra 5 i bunn å legger det til i toppen så har du fortsatt samme volum.. Blir det ikke omvendt? Er vel bunnen som skal være lengst? Siter [o] '98 BMW 520i [X] '94 BMW 316i Compact - Vil det ikke, så skal det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucky me Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Spiller det noen rolle hvor jeg plasserer bassportene? Er det best å ha disse på samme veggen som subbene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Spiller det noen rolle hvor jeg plasserer bassportene?Er det best å ha disse på samme veggen som subbene? Er vel best å ha dæm på samme vegg, men om det er så nøye for "mann i gata" tviler jeg på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucky me Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Det var det jeg trodde ja. Har sett at noen anbefaler at det skal være på samme veggen men kan ikke skjønne at det er SÅ nøye... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Det var det jeg trodde ja. Har sett at noen anbefaler at det skal være på samme veggen men kan ikke skjønne at det er SÅ nøye... Kommer jo litt ann på bruken også, i et rent SQ oppsett ville jeg holdt porten på samme baffel. For mer trøkk kan det lønne seg å prøve andre løsninger. Mine erfaringer tilsier port bakover/ elementer opp i stv. Og element bakover/ port opp i kombi-biler. (Golf etc) Men det er ingen fasit på dette. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucky me Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Jeg tenkte jeg skulle montere subbene pekende bakover og portene pekende opp.. Eller er det bedre å montere subbene på topp platen med portene pekende bakover med tanke på at det er i en stasjonsvogn dette skal monteres??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Jeg tenkte jeg skulle montere subbene pekende bakover og portene pekende opp.. Eller er det bedre å montere subbene på topp platen med portene pekende bakover med tanke på at det er i en stasjonsvogn dette skal monteres??? har du kraftige subber så tror jeg neppe du klarer å merke forskjell på hvordan portene står! til en viss grad:iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Jeg tenkte jeg skulle montere subbene pekende bakover og portene pekende opp.. Eller er det bedre å montere subbene på topp platen med portene pekende bakover med tanke på at det er i en stasjonsvogn dette skal monteres??? Jeg ville montert bassene opp og port bakover. Men jeg har ikke testet begge metoder opp mot hverandre i lik bil, så dette er ikke noe fasitsvar, kun erfaringer. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg