Gravemaskin Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 skal chippe bilen, men hvor skal jeg gjøre det. står mellom ts og NBS. koster 7000,- på ts og 8700,- på NBS. men på NBS får man SKN chip og det lurer jeg på om er bedere en ts sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Hvordan motor sitter det i bilen din a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Er liksom forskjellig hva folk er fornøyd med...... Greit å høre hva de forskjeliige synes om du får problemer med ting etter det er chippet..... ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfinne Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Jeg har selv en 1,8T 150HK, jeg hadde lyst på en MTM chip (over 9000,-) Men fant ut av TS sin var tilnærmet like god, og kommer til å gå for den. Bestilt time, og skal montere om et par uker ER så mange chipper og velge mellom nå, men ut i fra det jeg har lest rundt og hørt, er de stort sett de samme. Hvis du venter en uke eller to, kan jeg fortelle deg hvordan Ts sin chip var. :) Siter S3 00" <3 <3 Toyota Corolla 95" S3 01" :-) (SOLGT) A3 99" 1,8T :-) (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravemaskin Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 audi a3 2001 mod med 1.8turbo ja, gleder meg til å høre hvordan ts- sin er. tror jeg går for den . skal monteres i løpet av neste mnd. men monterer de også åpent filterkit? har kjøpt filterkit. er det bare å levere det til de når jeg skal montere chip så monterer de også filterkitet? for timebetalt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Jeg har steg 3 fra TS og er meget fornøyd med den. Ikke hatt noe problemer og de har veldig god service! Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Har planer om å bytte bil til diesel... Kommer nok til å ta turen til NBS og la de putte inn en SKN chip. De har god erfaring der oppe... Men, så kjenner jeg folk der oppe. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moophous Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Chippa bilen min hos TS-racing på Lørenskog for noen uker siden og er meget fornøyd med det. Man kan være uheldig med chipping har jeg erfart ettersom den forrige eieren av bilen min chippet den med feil programvare slik at kaldstarten forsvant. Og det medførte at den ikke startet skikkelig i kaldt vær, måtte gi gass for i det hele tatt få start på den. Men TS ordnet det ja. Skal ned ditt utpå våren og ordne et steg 3 kitt. Siter Audi A3 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 borabora skrev: Er liksom forskjellig hva folk er fornøyd med...... Greit å høre hva de forskjeliige synes om du får problemer med ting etter det er chippet..... ;) Helt korrekt, skal du chippe så gjør det skikkelig. Hvis du får problemer med bilen din etter den er chippet, så ikke regn med topp service fra TS. Ta deg heller en tur til Audisentrum, snakk med Vidar. De fører MTM og er nok verdt hver eneste krone av de 2 lappene de er dyrere. (Aldri TS chip på meg igjen.) :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg