Gå til innhold

Sony Xplod....MÅ ha svar...

Ranger emnet

Rekordpowwa

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en liten pakke på http://www.bilradiospesialisten.no....det er en Pakke fra Sony Xplod som heter power pack VI til 1990...Er det noe dunk i denne?er bare ute etter at det skal dunke godt i bilen....Trenger svar i kveld!

Link til Pakken: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1421

(>----<OPEL MOTORSPORT CLUB>----<)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt "dunk" vil du jo få, men det kommer helt an på hva du har hørt og kjent før :p

Men vis du ikke har vært borti noe mye mere enn hatthyllhøytalere og en liten pingle subb så dunker dette godt ;)

Har selv innstallert 2 stk subber på 3000Wmax stykke :) De rister og og dunker så alt i bilen står og rister, nesten ekkelt og sitte inni der :p hehe! Men det koster jo mange ganger mere enn det du har kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt super start pakke, billig og greit.

Bygget selv med denne pakken for litt siden, helt supert til den prisen.

Mange er ''sær'' på Sony, greit nok de leverte noen ''miss'' produkter en periode. Men da sony finner ut de har et taps prosjekt, da regner kan man regne med at et generelt så stort firma har utbedret dette.

Helt super pakke, du får mye greit for pengene. Ønsker du mer etterhvert er det bare å bygge videre med f.eks mono og evt. en 12'' sony til. :)

Jeg ble utrolig fornøyd med den start pakken, jeg selv har bygget videre, noe som har gitt meg et fint inntrykk. :)

-Arne

90' Ford Sierra 2wd DOHC-T

05 Jumpy

X-Diverse

***Ford***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om du synes dette blir spesielt konstruktivt, men min mening er at prisen redder den pakka. det er såpass billig at den "slipper unna" med at det ikke er spesielt gode produkter (les ok til prisen)

fordelen med så liten innsats er at tapet blir minimalt ved oppgradering, evt innsatsen blir fortsatt beskjeden om du kjøper en pakke tilsvarende til.

så jeg synes det faktisk er ei ok startpakke for en "nybegynner", (ikke for å være frekk) ;)

thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke meningen å skryte over anlegget mitt, det jeg mente var at med det var at den sony pakka gir nok dunk til en som liker lyd og ikke trenger og få rista alt i kroppen når man vrenger på.

Jeg har hørt pakka, og den gir nokk lyd ;)

Så vis du er "dom" som meg og bruker mye mye mere på bass, så kommer bare alt til og riste og du klarer ikke å sitte med bassen noe lenge uansett, eneste brukbart er showoff foran "gjengen" hehe!

Lykke til med anlegget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider