Gå til innhold

Service - priser og intervall 2002 Audi A4 1.8T

Ranger emnet

thojen

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer å kjøpe en 2002mod Audi A4 1.8T. Km 83000.

Prøver å finne ut litt om Audi på forhånd da, så jeg ikke får noen overraskelser....

Håper dere her inne kan hjelpe meg litt/komme med tips her.

Service: Det er vel 30.000km intervall på service, som jeg har forstått det.

Bilen har gått 83.000km.

Jeg har funnet ut at det skal vel etter hvert skiftes reg.reim, og dette er vel en ganske så dyr affære??

Noen som vet ca priser på servicene som skal tas? Og hvor mye det koster å få skifta reg.reim??

Er det andre ting jeg bør merke meg? Hvordan er det med priser generelt på Audi? Dyre deler? Generelt dyrere bil å holde i stand? Det er iallefall fort det inntrykket man får..

Kjente feil/mangler på denne Audi-utgaven, feil som vil dukke opp etter hvert?

Vil bli en god del langkjørt i jobben.

Setter pris på mest mulig info/tips:)

Thojen.

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reg reim bytte koster ca. 10.000 med delere;)

Delene koster ca. 1500 inn hos Møller + at det tar 1.5 time, så her gjør gutta penga sin;) Men de sier til kunden at de setter av en hel dag, sleipe faen'er!

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så reg.reim skal byttes ved 120.000km?

Km-stand nå er 83.000. Når er neste service da? 90.000km? Hva skal gjøres på den servicen da, og vet noen ca pris på dette?

Ja, en må jo nesten høre med Mekonomen eller lignende, hvis man kan spare seg noen tusenlapper..Gjør vel jobben like bra de??

Har prøvd å kontakte Møller Trondheim, men havna i kø før helga, og nådde ikke helt fram til infoen om intervaller/priser osv.

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så reg.reim skal byttes ved 120.000km?

Km-stand nå er 83.000. Når er neste service da? 90.000km? Hva skal gjøres på den servicen da, og vet noen ca pris på dette?

Ja, en må jo nesten høre med Mekonomen eller lignende, hvis man kan spare seg noen tusenlapper..Gjør vel jobben like bra de??

Har prøvd å kontakte Møller Trondheim, men havna i kø før helga, og nådde ikke helt fram til infoen om intervaller/priser osv.

Enten 120 eller hvert 5år, hehe.

Det er vel hver 30K km, så spørs jo når siste service ble kjørt.

Om jeg ikke tar helt feil, rett meg om jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...