mrsnikksnakk Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Noen som har bilder av en Polo 6N som er senket 60 mm??????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 ta en titt på http://www.clubpolo.co.uk der finner du utallige muligheter for senking :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Jeg er av den oppfatning om at 40, lett blir for lite. Spørs selvsagt hvor brukervennlig du vil bilen skal være, og hvilke felger du skal kjøre med. Min er 60 framme og 40 bak, hadde 40 - 40 , før. Og da så det ut som den lå litt på rumpa, i steden for å tippe litt framover, som jeg syntes er penere. Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carvin Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Jeg er av den oppfatning om at 40, lett blir for lite. Spørs selvsagt hvor brukervennlig du vil bilen skal være, og hvilke felger du skal kjøre med. Min er 60 framme og 40 bak, hadde 40 - 40 , før. Og da så det ut som den lå litt på rumpa, i steden for å tippe litt framover, som jeg syntes er penere. Subber det ikke fremme med 60mm? merke ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg