Gå til innhold

Laser/radar varsler

Ranger emnet

Tombra

Anbefalte innlegg

Vurderer å skaffe meg en slik en.

Så jeg lurer på om det er noen her på forumet som har erfaring med slike?

Har sett på noen modeller fra england, som varsler både laser, radar og fotobokser + posisjoner man legger inn selv.

Funkerer laser og radarvarslig bra?

Og jeg gjentar: Er det noen som har ERFARING med slikt utstyr?

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Om noen trenger en laservarsler. Så har jeg en ubrukt Cobra ESD9200 liggende.

Bilde: http://store.yahoo.com/dollarright-...cb-esd9200.html

The Cobra ESD9200 delivers the highest level of protection money can buy! Cobra's ESD9200 9-Band?Radar detector not only alerts you to the use of radar and laser monitoring, you also get Digital Voice Alerts, 360?laser protection, and memory retention of preferred settings (even if power is interrupted). The ESD9200 warns of the approach of emergency vehicles equipped with the "strobe alert" system, giving you more time to pull over or clear an intersection. It offers 360?protection against Ultra-Lyte, ProLaser and LTI-20-20 laser signals plus X, K, Ka and VG-2 radar signals. It also accepts warnings from the Safety Alert and Strobe Alert systems and also features UltraBright display, 4 visual and 8 audio alerts, auto mute and signal strength meters. Voice AlertTM also provides the user with specific band voice annunciation. The world's first 9-band?Radar/Laser Detector represents the ultimate in detection technology available today! Includes all mounting accessories, power cord and instruction manual.

Får den for 700,- eller bud (inkludert frakt)

Svar gjerne på PM:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider