SHN-Motorsport Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 noen her som bruker jet carrier/magnum til shipping fra statene? fornøyde med det? billi eller dyrt? Jeg tenker på å bestille en del ting fra summitracing men er redd det jeg bestiller kommer til å bli jævla dyrt å frakte! Har tenkt å bestille no coilover kit fuelcell eksos osv? er det bedre å dele dem opp i flere pakker eller sende som en pakke? Ble mange spørsmål her men håper noen som kan hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Søk på jetcarrier/magnum etc på forumet. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 joda men lurer på om det er noen som har fådd fraktet lignede varer fra usa og hva de betalte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
351RS Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Fungerer utmerket, kjapp respons å billig. Anbefales! Siter No subsitute for cubic inches ! Prosjekttråd :Granada 351RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjR Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Jetcarrier er meget bra og anbefales på det varmeste. Skal du bestille større ting/mye på en gang og kan vente litt på forsendelsen vil det definitivt lønne seg å sende med båt, da flyfrakt fort blir dyrt om det er mye som skal over. Sjekk prisene på jetcarrier's side, det er enkelt forklart hvordan de fastsetter pris. Når det gjelder samsendinger, det er alltid billigere å sende flere/alle pakkene på en gang kontra å dele de opp. Har du mer konkrete spørsmål vil jeg anbefale deg å enten lese faq'en som ligger på hjemmesiden deres eller rett og slett ringe de, da de er veldig hjelpsomme. Siter -- 3000GT VR-4 -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 takker for info og har funnet ut at jeg skal bestille derfra. eksosdelene jeg skulle ha kom på 3500 inkludert moms og da med ekstra DELER. hos vangbo i norge ville dette kostet meg nerme 7500-8000. jeg tror jeg skal fortsette å handle i statene :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Hvorfor ikke bare sende direkte ifra Summit Racing og til Norge? Jeg har bestilt mange tunge ting der ifra utan at det ble så dyrt. Ville tru det var billigere enn å betale for shipping fra Summit Racing til Jetcarrier og så til Norge. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Hvordan betalte du frakt osv da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Når man bestiller hos Summit Racing får man noen valg når man skal betale for seg. Du velger om de skal sende til betalings addressen eller en annen. Er jo bare å sende dem en mail å høre hva de ar for det, så gjør du det samme med Jetcarrier. Da finner du ihvertfall ut hvem som blir billigst, bare husk å plusse på shipping ifra Summit Racing til Jetcarrier så du ikke brenner deg på den summen. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg