Gå til innhold

dieselputene til pedersen

Ranger emnet

B230ft

Anbefalte innlegg

Det aller grommeste er industrifester og ikke koster det pålangtnær av de idiotiske prisane rally shappene skal ha... Jeg bruker dem på Ø70x40 trur jeg det var og 20mm spacer på hver side for å få høyden...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puter? Hah. :P

Men er det ingen som selger ordentlige motorfester da? Lysaker f.eks?

veit du i det hele tatt hva det er snakk om..? og i såfall, hva ville du kallt dem?

hmm godt å høre de passer da..radial mener jeg som banna så fælt over at de ikke passa i det hele tatt..

gav opp idag når jeg skulle bytte..såg at jeg måtte ut med hele braketten osv så får begynne tidligere på dagen når jeg skal igang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller grommeste er industrifester og ikke koster det pålangtnær av de idiotiske prisane rally shappene skal ha... Jeg bruker dem på Ø70x40 trur jeg det var og 20mm spacer på hver side for å få høyden...

spacere for og få høyden . men det er ikke snakk om spacere her men motor fester

volvo 850.95 bruks prosjekt

volvo 240 GLE.79 prosjekt

volvo 242 L.77 go bil

volvo 142 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Volvo@Gutten: AC^ Mener nok at man må han en "Spacer" for å legge imellom pute og motorfester, da industrifestene kanskje bygger 20mm lavere enn originalputene...

Hvis ikke blir vel motor og ligge ann mot Traversen:P

Og Bunnpanne ta i noe...

Vil det hjelpe noe serlig med Dieselputer?

Cosworth putene, er de BOLT ON ?

På forhånd Takk :)

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til BMW lages det polyurethane motorfester, som med mindre mods skal passe volvo. Ryktet er også at IPD skal selge poly motorfester, men jeg har ikke sjekket ut om de har fått det på lager.

Ellers, er det en del som bruker feks ishockeypuck, scania hytteputer, o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke spacer de festene så ligger bunnpanna di på traversen... Dem jeg kjenner med gromme motorer bruker dem festene inkludert KRB i URen...

Her ser du såvidt bilde av festene mine... Jeg spacer med 20mm oppe og nede, dvs 40mm spacing totalt og 40mm pute...

Er ingen hensikt lenger å skulle handla svinedyre fester til alle mulige merker, det blir nesten alldri like stivt som detta uansett..... Bedre enn poly den gummien her for å si det sånn...

DSC00990.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spacere for og få høyden . men det er ikke snakk om spacere her men motor fester

Skjønte såpass jeg å... Du spacer vel ikke hjula dine for å få bilen høyere gjør du vel? Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider