Gå til innhold

Her er endelig MIN Polo,eller?

Ranger emnet

PoloDude

Anbefalte innlegg

Originally posted by PoloDude

hm.......hadde planer om å "feigen" med 30mm pga ha en brukelig bil,men kan du ta et bilde fra sida så jeg får se 40mm? Jeg kjører 50profil og har målt at med 30mm begynner det å bli dårlig plass......hadde ingen store planer om å modernisere skjerm/hjulbue...hvor langt ned går det uten å gjøre noe?????

Dårlig plass!???

Åneida, langt ifra! hehe

Mellom 60-80 er gull! Men da må det nok valses litt iallefall!? Skal ha 40 jeg også da, siden jeg feiger ut og (også) skal ha en såkalt "bruksbil".....!

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hm.......hadde planer om å "feigen" med 30mm pga ha en brukelig bil,men kan du ta et bilde fra sida så jeg får se 40mm? Jeg kjører 50profil og har målt at med 30mm begynner det å bli dårlig plass......hadde ingen store planer om å modernisere skjerm/hjulbue...hvor langt ned går det uten å gjøre noe?????

eg kjøre 40 profil(205) , å har senka 40mm! Å det går meget bra! Subber ikke i det hele tatt. Men når dekka er utslitt så blir det 215/35-16 tenke eg meg! Uansett.. her e bilde (har fjerna dei svarte listene på dørene nå , er bare gammalt bilde) :D

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gou.....ble ikke no bilde her.....??? Er det min pc som er syk eller er det slik over hele linja??? Jeg kan ikke se noen bilder på forumet nå jeg...ÅÅÅåååååååååååå...knurrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!

PoloBoY!!!!

Svar på PM og mail da!!!!!!!! NÅ må du VÅKNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gou.....ble ikke no bilde her.....??? Er det min pc som er syk eller er det slik over hele linja??? Jeg kan ikke se noen bilder på forumet nå jeg...ÅÅÅåååååååååååå...knurrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!

hmm.. e nå bilde her! vet ikke hva de andre ser jeg ?

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...

jeg vil ha sånt innteriør, men får ikke tak i!! blir så oppgitt.. noen sier det ligger på finn.no men har letet der er ingenting. Og ebay frakter jo selvfølgelig ikke til norge. Jeg spurte: Wll u ship to Europe.. yes sa han, vel faen er ikke Norge i Europa da? hehe..steike gale.. Hjelp meg litt folkens, dette må jeg klare å få tak i.. norskbildelesenter har ingenting heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider