Dimmu87 Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=SPE8vL5hlFA glatt ute eller? :D må være innlogga for å sjå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Seen it.. Tror den har vært oppe her noen ganger og.. Den var vel også i VG tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 wops, ikkje brukt bilforumet so mykje i det siste.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 wops, ikkje brukt bilforumet so mykje i det siste.. Søkeknappen er der den alltids har vært:magic: Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.worth Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 å ja,ka i gudsnavn sku man søke etter då???er nå ikke verdenes undergang om den er blitt dobbelposta:) Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 å ja,ka i gudsnavn sku man søke etter då???er nå ikke verdenes undergang om den er blitt dobbelposta:) er ikke verdens undergang, men det hjelper oss alle med å få ett bedre forum, men for alle del dobbelpost så mye du barte vill.:confused: Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Kan være vanskelig å finne ut om en film en postet før, må bruke forumet daglig for finne slikt ut. blir lagt ut mange filmer på youtube som er likens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 skjønner ikke at det er mulig å treffe så mange biler på en gang slik som den første bilen gjorde :)!!! Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 vi nordmenn skulle dratt ned å vise dem hvordan det skal kjøres på vintern Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 vi nordmenn skulle dratt ned å vise dem hvordan det skal kjøres på vintern god tur! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 vi nordmenn skulle dratt ned å vise dem hvordan det skal kjøres på vintern "Alle" amerikanere kjører på helårsdekk. Derfor de ikke har kontroll på bilen så fort det blir snø og glatt føre. Helårsdekk er søppel! Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=SPE8vL5hlFAglatt ute eller? :D må være innlogga for å sjå.. Det finnes folk som kan kjøre og folk som ikke kan kjøre :P Og disse kan ikke kjøre, selv jeg er flinkere enn disse ass. Og jeg har bare kjørt i noen måneder, øvelseskjørt! Menmen det er ikke greit og ikke vært vant til snø og glatte veier, noen må jo være amatører der også ;) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Og disse kan ikke kjøre, selv jeg er flinkere enn disse ass. Og jeg har bare kjørt i noen måneder, øvelseskjørt! Jeg har ikke kjørt spesielt lenge eller mye jeg heller, men vet såpass at enkelte ganger (når forholdene ligger tilrette) kan veien være veldig glatt. Og det er ikke morsomt når det er skøytebane ned en bratt bakke og bilen akselererer idet hjulene låses.. DA er man passasjer, enten man vil eller ikke (slik som de i videoen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Jeg har ikke kjørt spesielt lenge eller mye jeg heller, men vet såpass at enkelte ganger (når forholdene ligger tilrette) kan veien være veldig glatt. Og det er ikke morsomt når det er skøytebane ned en bratt bakke og bilen akselererer idet hjulene låses.. DA er man passasjer, enten man vil eller ikke (slik som de i videoen) Men det finnes da grenser for hvor dårlig man kan være da? Om det er så glatt som på filmen, så gjør du jo alt for å komme deg unna den bakken, eller? Personlig ville jeg enten ha stoppet bilen i grøfta eller tatt en annen vei... Men det er nå det JEG ville ha gjort, og alle gjør ikke som meg ;) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Men det finnes da grenser for hvor dårlig man kan være da? Om det er så glatt som på filmen, så gjør du jo alt for å komme deg unna den bakken, eller? Personlig ville jeg enten ha stoppet bilen i grøfta eller tatt en annen vei... Men det er nå det JEG ville ha gjort, og alle gjør ikke som meg ;) Og hva om du ikke viste at den bakken var så glatt da? Hva da? ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg