Gå til innhold

Kjøring av bil fra Lena til Haugesund/omhegn, betalt

Ranger emnet

Kr0lle

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sjekket nettopp; Haugesund - Olso koster ca. 1000kr, var ikke så dyrt som jeg trodde.

Dersom de som er interesert i "jobben" legger meg til på msn (sigen89@gmail.com fremdeles ;) ) hadde det vært fint, er mye lettere å finne ut av ting der.

Og ang. det med "litt nord for Oslo"; Alt er relativt ;op

Vet at det er ca. 13 mil fra oslo

- VW Golf II GTI -

RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. drivverket; |Massern| skal sjekke opp litt bedre med akkurat det snart (før bilen hentes) og det kan være at det ikke er noen rissiko allikevel.

Og dersom bilen bryter sammen på vei til Haugesund betaler jeg selvfølgelig for at den som kjører kommer seg hjem igjen derfra, så får jeg hente bilen på annet vis der den blir stående.

Og en ting til; Jeg kjøper kanskje interiør på østlandet, dersom det er plass til det i bilen (skal ha med felger også) håper jeg at den som kjører kan ta seg bryet med å hente dette samtidig, litt mer penger blir det jo da ;)

- VW Golf II GTI -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E32Nytern: Jo takk for den kommentaren, den hjalp veldig. OT kan du ta på PM heller, og tro meg; Det er ikke SÅ lett når jeg ikke har lappen, bilen står ca. 50 mil herfra og det ikke er skilter på den (med andre ord kun en person i bilen som er lovlig)

Stemmer nok det _Knut_, noe som sikkert kommer delvis frem av mailen min.

Jeg er født sent på året, så jeg er bare 17 enda :(

Spiritus Sancti: Nei, jeg krøp ut fra under en sten. :hvaskjera

Jo, jeg har familie, hva så?

- VW Golf II GTI -

Lenke til kommentar
Del på andre sider