Gå til innhold

Kjøring av bil fra Lena til Haugesund/omhegn, betalt

Ranger emnet

Kr0lle

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som sagt, kan jeg sikkert gjøre det. Men jeg vil ikke ha noen utgifter på det, og det håper jeg du skjønner.. Har kamerater der nede, så tenkte og være der i helga og fly hjem igjen på søndagen.

Var der i helga, og kjørte 120mil fram og tilbake, og det var kjedelig og kjøre så langt, men kan kanskje ta en tur til.

Men jeg kan gjøre det for 1500kr. Da har jeg dekt tog, fly osv. tror jeg. Skal sjekke opp litt bedre.

Skjønner hvis det er for mye for deg, men det er det det koster. Det er iallefall mitt tilbud.

Når jeg kjøpte min hadde jeg heller ikke lappen, heldigvis har jeg en snill mor som gadd og bli med meg til trondheim og kjøre den hjem imens jeg lå og sov:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1500 høres helt greit ut.

Forstår selvfølgelig at du ikke vil ha utgifter, hadde ikke forventet at noen skulle gjøre det uten at jeg dekker det økonomisk heller ;)

Det beløpet er heller ikke mye for meg, er faktisk noe under det jeg hadde forventet.

Du var heldig, jeg får ikke noe som helst støtte når det gjelder sånne ting, som også er noe av grunnen til at jeg vil overraske familien når bilen er ferdig og lappen i boks; Dette har jeg gjort selv ;op

Men jeg sender deg en PM med kontaktinformasjon, så kan vi heller diskutere detaljene over msn.

- VW Golf II GTI -

RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle som lurer; Det er ikke girkassen som synger på siste verset.

Eller, det er uvisst om girkassa synger på det siste verste, eller om det kun er en liten bagatell som løs drivaksling/slitte drivledd. Personlig tror jeg bilen skal klare turen fint, men er såklart en sjanse å ta siden det låter litt uhyggelig fra drivverket.

Får tro jeg får se en av dere her på gårdsplassen snart, klar for en kjøretur med Golf :driving

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik var det ja. Nå har jeg avtalt med Burny at han skal kjøre bilen, og han er fult klar over at det kan være at bilen ikke holder. Så det tar vi oss av mellom meg, han og Massern ;)

Diskuterer resten med de "aktuelle parter" på msn, dersom noe skjer bumper jeg tråden, så får de som er intereserte i jobben ta kontakt ;)

- VW Golf II GTI -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik var det ja. Nå har jeg avtalt med Burny at han skal kjøre bilen, og han er fult klar over at det kan være at bilen ikke holder. Så det tar vi oss av mellom meg, han og Massern ;)

Diskuterer resten med de "aktuelle parter" på msn, dersom noe skjer bumper jeg tråden, så får de som er intereserte i jobben ta kontakt ;)

Det høres knallbra ut:) Da venter jeg besøk av Burny om ikke så altfor lenge, med andre ord. Om alt skulle gå etter planen.

Hold meg oppdatert på saken, og når det eventuelt blir ol.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel til at jeg må betale |Massern| for å skaffe og montere bremsekalipteren som mangler, og at du henter bilen når det er gjort. Glemte helt ut at det manglet. (både jeg og |Massern| glemte det)

Har ikke fått diskutert med verken deg eller |Massern| om dette siden jeg bor to steder, og siden torsdag har jeg vært på det stedet hvor jeg så godt som aldri er på msn ;)

Men vi får heller ta dette på msn, er der i dag regner jeg med.

- VW Golf II GTI -

Lenke til kommentar
Del på andre sider