Gå til innhold

Kjøring av bil fra Lena til Haugesund/omhegn, betalt

Ranger emnet

Kr0lle

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe! Du burde jo vite det du, siden det var du som kjørte den til meg ;)

Var fint å få den hjem i oppkjørselen, men jeg har blitt bitt; Jeg vil ut å kjøre hele tiden nå ;op

Hehe. Skjønner. Godt bunndrag i den, men ble faktisk frakjørt av min egen Golf 1.6 på vei hjem fra toten:D

Enten går min godt, eller så er det noe galt med din. hehe

Men blir sikkert bra igjen den bilen, etter noen timer i garasjen. hehe

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det jeg hører? Frakjørt av en feitere Golf med usle 1.6 liter! ;op

Hører jo med til historien at min hadde vinterdekk med seg, og som |Massern| påpeker; Den går ikke helt reint ;o)

Skal få lagt en prosjekttråd ja, har faktisk allerede begynt å demontere litt på den og bestilt nye deler (før jeg har fått på de jeg hadde liggende ;op )

- VW Golf II GTI -

RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det nevnes at den ikke går rent heller, så det var mye av grunnen til at den ble dratt fra, tror jeg. Pluss sjåføren/teknikken på gassen:) Man må være varsom på gassen, vet jeg.

Få ut en prosjekttråd da, Kr0lle!

Hahaha, mener du at jeg kjører som en kylling:D hehe

Jeg kan glemme og trykke på bremsepedalen noen ganger bare:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da, han mener bare at du kjørte forsvarlig med tanke på at det ikke var din bil ;op

Hva jeg gjorde med den når jeg var ute av syne (for deg å de to du hadde med deg) er en annen sak ,op

Haha, akkurat som jeg visste at du kom til og rævkjøre den på vei hjem liksom. haha

Var ulykke den veien rett etterpå, tenkte om det var deg. hahaha

Sleng ut bilder av kjerra da, har lagt sjela mi i den bilen, (for og få den til og starte):D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da, kjørte fint jeg ;o)

Ville ikke rissikere noe, men jeg gav jo litt på for å teste den, sier seg jo selv *engleøyne* (ifølge de som kjørte bak meg holdt de 80-90, jeg dro fra den noen få ganger på noen rettstrekker bare for å teste mellomregisteret)

Ulykke...? Seriøst? Har ikke hørt noe om det jeg...

Bilder er lagt ut, under Golf II-forumet ;) (nå starter den ikke igjen forresten, glemte at jeg for en gangs skyld hadde parkert med brekket på når jeg skulle rygge ut, hadde for lite gass, så kvelte jeg den *flau*)

Jobber med saken ;)

- VW Golf II GTI -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da, kjørte fint jeg ;o)

Ville ikke rissikere noe, men jeg gav jo litt på for å teste den, sier seg jo selv *engleøyne* (ifølge de som kjørte bak meg holdt de 80-90, jeg dro fra den noen få ganger på noen rettstrekker bare for å teste mellomregisteret)

Ulykke...? Seriøst? Har ikke hørt noe om det jeg...

Bilder er lagt ut, under Golf II-forumet ;) (nå starter den ikke igjen forresten, glemte at jeg for en gangs skyld hadde parkert med brekket på når jeg skulle rygge ut, hadde for lite gass, så kvelte jeg den *flau*)

Jobber med saken ;)

Vel, det brekket der er vel ikke godt nok til og stoppe den til og stå stille på en flat parkingsplass engang, noe jeg fikk erfare når jeg skulle skifte dekk. hehe

Trill den igang, og rus den til 5-6000 o/min før du vrir av tenninga så starter den fint neste gang igjen.

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, brekket holdt faktisk til en viss grad i en sterk nedoverbakke, men bilen slapp "trinnvis" nedover og hadde til slutt endt opp i en busk ;op

Ny brekkwire er høyst sannsynlig på vei, skal bli bra igjen da ;)

Takk fro tipset, skal se om jeg ikke kan få prøve det, har en lang og bratt nedoverbakke der den står. Problemet er at det er hovedvei med 70-grense i enden av bakken, og vanskelig å få bilen opp igjen dersom det ikke funker ;op

- VW Golf II GTI -

Lenke til kommentar
Del på andre sider