Gå til innhold

BMW spørsmål

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Sidelistene på BMW E30. Er de limt fast eller er de klipset fast? Vurderer å fjerne de.

For å sette på 8x17"+10x17" felger på E30, må det valses mye? Er det mulig å få det på med senking også?

Mye styr for å montere GTS sideskjørt? Noen som vet?

Hvor mye kan en E30 senkes uten at det blir ukjørerlig? 80/60?

Mye styr å bytte støtfangere på E30? Må ha noen orginale å ha på i vinter, så jeg slipper å ødelegge glassfiber'n. Skrik ut om du har å selge! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidelistene nappes bare ut. Du kan regne med at noen av klipsene ryker når du tar dem av. De skjedde med mine når jeg lakket min E30. Min er senket og godkjent med 60 mm senking og kommer seg over de fleste fartsdumper uten problemer. Tror at 80 mm kan bli litt for lavt til praktisk bruk. Ellers ble min godkjent med senking på torsdag etter 1 års jobb og ble påkjørt på mandag av en trailer når jeg sto stille... Festelig:mad:

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligger bilder her http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=9978 . Jeg har ikke satt på senkesettet selv men som du ser så er det lavere foran enn bak. I følge papirer og tidligere eier er det 60/60 senking. På bildet som er tatt når den er sort så står den i en svak bakke. Kan sende deg bedre bilder som pm fra siden dersom du har interesse av det.

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er senket 40/0, for å få den bein. Hvis du går inn på linken som ligger lenger oppe, så ser du lenger nede i den (grå E30) hvordan det ble seenede ut med 40/40. Har prøvd to forskjellige senkesett, så det er ikke fjærene som gjør det. minst 20mm lenger ned fremme er en grei huskeregel, men ofte den legger seg på ræva fordet.....

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider