T-TIC Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 er det noen her som veit hvor og når man kan meldet seg på ang. rally lisensen. noen som veit om noen sider ang. rally lisensen.. eneste siden jeg har funnet er fra 2005 og lignene vett.. så dårlig med oppdatering.... takker for alt svar jeg får Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigbrede Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Da henvender du deg til Norges Bilsport Forbund som holder kurs ofte. Du vil da kunne ta rallyfører lisenskurs, men må fullføre to rally som debutant innen det første året. Når du har gjort dette vil du få C-lisensen..... Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-TIC Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 okay... så på bilsportforbundet sin side, men de hadde bare et kurs i rally lisensen og det var i mars og i stavanger.. dato`n bryr jeg meg ikke om, men stavanger er litt for langt siden jeg bor i oslo.. og tviler på at kurset kun er over en dag.. men tusen takk for svar.. skal sjekke på siden jevnlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Dem har lisenskurs i oslo og,bare ring til bilsportforbundet og snakk med de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Stavanger er vel ikke langt, hehe. Var i Stavanger å tok kurset jeg, å jeg holder til i Tønsberg. Pga at det tok så lang tid før det blei kurs i Oslo, valgte vi å dra til Stavanger. Å kure er unnagjort på 3timer :D Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-TIC Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 så kurset varer ikke lengre enn 3 timer..hmmmm skal kontakte bilsport forbundet og høre med de når neste kurs er i oslo eller i nærheten... noen som veit hvor mye kurset koster...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Rally lisensen koster 1125 kr. Må vel ha grunnkurs hos en kjøreskole om du skal kjøre i den ungdoms klassen først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-TIC Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 har lappen så jeg trenger ikke grunnkurset. hadde tenkt og begynne med volvo orginal cup.. siden det blir det biligste alternativet for meg nå.. så bygger jeg videre på det etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Fornuftig,har vært kartleser i nasjonal i noen år og det er som regel noe som ryker på de bilene,volvo orginal er en relativt driftsikker bil og kjøre stort sett fylle bensin og peile olje,og har du rette oppsettet på motor så går de ganske bra faktisk. lykke til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenwood Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Fornuftig,har vært kartleser i nasjonal i noen år og det er som regel noe som ryker på de bilene,volvo orginal er en relativt driftsikker bil og kjøre stort sett fylle bensin og peile olje,og har du rette oppsettet på motor så går de ganske bra faktisk.lykke til:) helt enig.det er ei billig klasse,og med en optimal bil så går den ikke så verst...kan kjøre fort med dem og:) og det fine med dem er at om du vil,kan du kjøre rallybilen på butikken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-TIC Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 men ang. voc. jeg har en bil stående, men er litt usikker på om den går under reglene for bilen, den har en A motor (men tenkte jeg skulle bytte den ut med K, siden bruksbilen min trenger A motoren mer) med vanlig M46 kasse.. hva trengs for at jeg kan bruke den. jeg har veltebur liggende til den. bare og montere. men hva må jeg gjøre mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Sjekk Rallyinfo.no der står regler ang voc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenwood Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Anbefaler deg og følge reglene nøye:) vet aldri når bilen blir tatt inn til kontroll.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holms Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 i volvo orginal kan du vel kun bruke orginalt volvo tilbehør! vi kjører en volvo 240 i nasjonal, men den er forsåvidt nesten orginal i drivverk å slikt! er med kun for moroa sin skyld! kommer for det meste til å kjøre i østersundstraktene, nærmere å billigere! Siter Mitsubishi Space Wagon 2,4 GDi 4WD 2000 Opel Olympia A 1969 1,1SR Opel Vectra A 1,8 1993 Opel Ascona C 1,6 1987 Opel Kadett B coupe 1,1 LS 1969 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenwood Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 i volvo orginal kan du vel kun bruke orginalt volvo tilbehør! vi kjører en volvo 240 i nasjonal, men den er forsåvidt nesten orginal i drivverk å slikt! er med kun for moroa sin skyld! kommer for det meste til å kjøre i østersundstraktene, nærmere å billigere! Jepp skal bruker originale deler,og alt skal gjøres etter det volvo godkjenner motormessig osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg