Gå til innhold

Om noen skulle få øye på den...

Ranger emnet

Ayapuri

Anbefalte innlegg

Om noen skulle få tilbud på en Panasonic CD-Spiller i Sarpsborg området, så ikke tro at du er smart og slår til. DEN ER NEMLIG MIIIN!!!

Kjedelig start på dagen, våkner opp av mor som roper ut:"DET HAR VÆRT INBRUDD I GOLFEN!" Men det gode er jo, at de kun knuste glasset foran speilet for så å sveive ned ruta. Enda bedre er jo at han/hun ikke tok en titt i bagasjen da han/hun holdt på med sitt! :D :D (Om personen ser det, så vet du det nå)

Men igjen, får vel montere på plass en alarm igjen.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den gamle måtte frakobles..den utløste seg uten forvarsel etc etc.så fikk man den faen ikke av igjen..verkstedet vi var på mente det var best å kjøpe ny..noe jeg ikke da hadde råd til.

Men var ikke bare meg da, heldigvis.har vært et skikkelig raid på Kurland i natt.i over 20 biler har det blitt stjålet verktøy og stereo osv osv.

Ser jeg karen i natt, om han kommer tilbake etter mer, flår jeg han!

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvetes drittfolk som flyr rundt og stjeler.

Jeg hadde også indrudd i begge bilene mine for en stund siden, var ikke så langt unna kurland faktisk.... Saken er henlagt nå da:rolleyes: så jeg ser nok ikke noe mer til stæsjet de stjelte

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo4RS3

Helvetes drittfolk som flyr rundt og stjeler.

Jeg hadde også indrudd i begge bilene mine for en stund siden, var ikke så langt unna kurland faktisk.... Saken er henlagt nå da:rolleyes: så jeg ser nok ikke noe mer til stæsjet de stjelte

Alt jeg vet, de kommer ikke med bil. Her om lørdag kveld så jeg en trailer som stod nede ved inngangen til natursti greier. Aldri sett en trailer stå der før. Men aner ikke om den stod der natt til mandag. Men, det kan jo bare være tilfeldig så klart. Det som ergrer meg, var at jeg våknet i 04 tiden av noe trasking utenfor. 04:22 ble det inbrudd i bilen min. Hvorfor tenkte jeg ikke så langt at jeg kanskje skulle sett hva det var?

BTW..du som eier en blå Polo her? så bare en blå polo ved shell/esso på borgenhaugen i går da jeg demonterte resten av anlegget. var vel i 23:40 tiden.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CesiuM_e

Det va æ som gjorde det....æ e en organisert bil tyv...!

kjøper ikke en golf 2 gti for 50k! kjøp en som ser grei ut for 20k, så lager du et lite prosjekt ut av det hele! for 30k får du gjort mye med en golf vet du! Mye kulere å bygge på bilen selv, enn å kjøpe en ferdig bygd :) Mener da jeg da..

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf T&Nos så klart!

noen som har noe vondt å si, eller mene noe om denna?

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=591

tror det blir erstatteren til den gamle..han på bilradiospesialisten anbefalte den..men hello..han vil jo selge..

Vel jeg har absolutt ikke noe peiling på stereo, men at den er testvinner i Autofil er jo ganske negativt...

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Gå inn på http://www.megabillig.com og se på tilbudene der...... Pioneer-spillere til langt under listepris.

Megabillig.com

Pioneer DEH-P5500MP 2460,-

Pioneer DEH-P7500MP 3670,-

Pioneer DEH-P8400MP 4670,-

Pioneer DEH-P9400MP 6695,-

Bilradiospes.no

Pioneer DEH-P5500MP 3590,-

Pioneer DEH-P7500MP 4540,-

Pioneer DEH-P8400MP 6990,-

Pioneer DEH-P9400MP 8495,-

Joda..fine priser i forhold til Bilradiospesialisten.kanskje det blir Pioneer..skal sende mail og forhøre meg litt først.

men tusen hjertlig for at du ga meg linken..kom godt med! dersom det ikke er heeelt på jordet betalingsmåter da. får håpe :)

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider