Gå til innhold

Min bil?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg ser det er en diskusjon om hva som er prosjekt og passer inn i prosjekt forumet. Men hva med en kategori som heter "Min Bil" eller "Min(e) Bil(er)". Det er flere forumer som bruker dette, og det funker veldig bra. Da kan prosjekt forumet innholde de mer seriøse og omfattende bilbyggen. Også kan "Min Bil" eller "Min(e) Bil(er)" være for de som vil vise frem bilen sin, og evt gjøre litt mindre omfattende modifikasjoner.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo gjøres i respektivt merke/modellforum.

Men det er jo helt stille på mange av merke/modellforumene. Har selv prosjekt tråden min under mondeo forumet. Men i det siste er det bare en og samme person som svarer. Det er jo bare 1/3 av modellforumene som er i bruke, resten er det jo helt dødt på.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kansje det er litt for mange modellforumer under merkeforumene. På visse merkeforumer er det så pass lite med liv, at det hadde holdt med et forum for merke. De som ikke har mondeo gidder ikke og se på mondeo forumet, hadde da vært mye bedre og slå i sammen flere modeller. Da får man en kategori som er mye i bruk, i stde for 10 som ikke er i bruk.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ikke har mondeo gidder ikke og se på mondeo forumet, hadde da vært mye bedre og slå i sammen flere modeller. Da får man en kategori som er mye i bruk, i stde for 10 som ikke er i bruk.

Hvis de som ikke har Mondeo ikke gidder se på Mondeoforumet, er de vel ikke interessert i Mondeo da? :wonder:

Gjør som alle andre, lag deg en tråd om din bil på Volvoforumet om du har Volvo, BMW om du har BMW, osv osv. Er ikke rart det ikke er liv på enkelte merkeforum når mange poster i feil forum.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte slik det var på offroad-forumet før, der var det omtrent som her, men uten noe prosjektforum. Istedetfor var det "Garasjer" - hvem som ville kunne opprette en tråd om hva de drev med, uansett merke eller arbeidsmengde.

Jeg er enige med de over her som sier at det er for mange under-forum her. Ta f.eks Chevrolet, der er det ikke et eneste av underforumene som har såpass som 50 innlegg, her hadde det ikke vært problematisk uten inndeling - eller med en litt mer generell inndeling (van/trucks - personbil).

Et slikt garasjeforum tror jeg at det er flere som er int. i. I Amcar-delen er det en par tråder som (i mine øyne) passer inn i et slikt garasjeforum, bl.a den største tråden på forumet her... :D

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke problemet her. Når jeg er inne her, bruker jeg bestandig "new posts" funksjonen. Da dukker jo nye poster opp uansett hvilken del i forumet de er i !!! Hva er problemet????

Det blir jo ALTFOR mye jobb å sjekke HVERT underforum, skjønner ikke åssn dere gjør det da.

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider