Gå til innhold

Extreme Opel Corsa!

Ranger emnet

CorsaCup

Anbefalte innlegg

Seriøst bygd Opel Corsa!

Rieger/Steinmetz styling.

Nedsveist panser over lyktene, fjernet visker på bakluke, nylakkert våren 2003 i orginalfargen iblandet lilla perlemor.

Fjernet bakseter og erstattet med MDF og høytalere.

Momo matter og pedaler, samt stoler fra Calibra Turbo.

Bilen har gule koni dempere rundt om, med Jamez 60x40 senkesett (godkjent og innskrevet i vognkort)

Bilen har 195/45-15 Yokohama AVS sport på OZ Superturismo felger (godkjent innskrevet i vognkort)

Samt 14" BBS felger med 165/70-14 piggdekk. Sommerdekkene er nye i år, vinterdekkene ble kjøpt nye til fjorårs sessongen.

Bilen har en 1.4 16v motor på 90hk, med stort green filter, samt 2.5" eksos. Går faktisk temmelig godt til å være en 90hk motor, så lenge den får nok turtall .

Motoren ble skiftet rett av Opel forhandler i Drammen, rett før jeg kjøpte den. Dette ble gjort pågrunn av registerhavari. Motoren har nå gått 27 000 km, mens bilen har gått 104 000km.

Motorskiftet er dokumentert.

Ellers har bilen full historikk, jeg er andre eier (første eier en eldre mann), og er seriøst bygd og seriøst påkostet det siste året.

Bilen er premiert to ganger dette året

Ring for info : 911 28 315

eller send en mail til cobsen@online.no

- Tommy

corsa_001.jpg

corsa_002.jpg

corsa_003.jpg

corsa_004.jpg

corsa_005.jpg

corsa_006.jpg

Disse bildene er litt gamle , er f.eks. feil felger og andre stoler :

http://www.jhs-motorsport.no/g_cb_4.shtml

CoRsA Loco Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har jeg ikke skrevet årsmodell heller nei :op

1997 modell, sein 1997 modell. (corsa har ett lite skille midt på 1997 med tanke på deler osv)

joa, det er ikke verdens kuleste bilder jeg har lagt ut, men det er slik bilen er nå, de bildene du har lagt ut har andre felger , mangler gitter osv.

prisantyning er 110 000,- +omreg for bilen slik den står nå

evnt. 100 000,- +omreg om jeg får plukke av den sommerjoggeskoene samt cd-spiller´n. Da blir den levert med 14" bbs med vinterdekk

- Tommy

CoRsA Loco Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner kanskje ikke samme årsmodell, men i den prisklassen er det masse biler..

For min del så er det det samme om bilen er premiert eller ei bare den er i god stand.. Har aldri sagt at bilen er dårlig, men prisen står ikke i forhold til det det er mener jeg da.. Dessuten så er det ikke bare årsmodellen som teller for folk.. Personlig ville jeg aldri betalt så mye for en så liten bil..

men lykke til med salget..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider