tikka Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 har en 1,6 99mod. så fikk jeg møte en som sa han hadde et lystgass anlegg som var tilpasset til golf 4. PLUGG AND PLAY. men kan motoren min ta noe skade av dette anlegget? f.eks hvis jeg bruker det 5 ganger i uken? eller åssen er dette. personlig så sier min samvittighet. FYR LØS og nei. motoren er ikke beregnet for slike påkjenninger. tenk på pakninger,simringer osv. noen som kan gi meg noen tips` Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Stort sett er det dårlig butikk å presse så små motorer for noe særlig mer enn de er beregnet for. Uten Turbo og godt med slagvolum er det nesten waste spør du meg... Det funker, men hvor mye valuta du får er vel heller tvilsomt. Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Hei. Hadde sev en golf 1,6 for noen år tilbake som jeg monterte nos anlegg i. Det går bare fint om du bruker det med hennsyn. Som jeg ikke gjorde første gangen jeg prøvde det. Satt i største dysa som skal gi ca. 90 hk, og kjørte på med gass litt vell lenge. Det resulterte med at jeg blåste hull i noen ventiler:S Men bytta disse og satte i 70 dyser i lystgass anlegget og kjørte det i benk hos bjørnstad og det gikk bare fint, fikk 55 hk ekstra på gassen! Tømte 2 flasker gass på ACR banen på Mo I Rana uten noe problemer =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg