Gå til innhold

Div 242 deler

Ranger emnet

volvo264

Anbefalte innlegg

har blåe å brune hvis det sulle friste hehe, å 2 stk gamle framskjermer, men er benga malt

okej..trekker litt ned med bengalakk, må pusses heilt ned evt?

men om prisen er grei og du kan sende dei, so er no de interesankt. blir ett stykke og hente ett par skjermer i grunnen..

hadde våre flott med bilder om de er mulig=)

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okej..trekker litt ned med bengalakk, må pusses heilt ned evt?

men om prisen er grei og du kan sende dei, so er no de interesankt. blir ett stykke og hente ett par skjermer i grunnen..

hadde våre flott med bilder om de er mulig=)

kan ta noen bilder i kveld jeg, :D

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan noe av dette være av interesse? holder til i kristiansund.

http://www.pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=753

nja..har i grunnen ein heile 245 86mod ståandes på jobben eg plukker deler av..eineste som kunne falt i smakk er vell bare om der var brems på bakakslingen, men regner nesten med der ikkje er de?

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gammel typen svarte dørtrekk til 242 i strøken tilstand du kan få kjøpe.:blah:

har også nye typen, (fra 81-84) hadde egentli ikke tenkt å selge dem, men du kan jo gi ett godt bud viss intresse..:drunk:

høres bra ut:D har du noen bilde å by på også kansje? er veldig interisert siden, dem eg har på bilen no ikkje er av de fineste laget

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut:D har du noen bilde å by på også kansje? er veldig interisert siden, dem eg har på bilen no ikkje er av de fineste laget

kan fikse bilder ikveld eller i morgen viss jeg husker det.

du må gi meg ett hint om vilke du er mest intresert i da, dem gamleste nøler jeg ikke med å selge engang.hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan fikse bilder ikveld eller i morgen viss jeg husker det.

du må gi meg ett hint om vilke du er mest intresert i da, dem gamleste nøler jeg ikke med å selge engang.hehe..

har i grunnen ikkje peiling på kordan dei ser ut nye kontra gammle typen..hadde vert best med bilde av begge typene da=) men er veldig interisert i ett av dei da

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider